Svengros Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Byttet hovedkort ( Gigabyte F2A85x-D3H ) prosessor ( AMD A8-5600k) og kabinett. Alt ser ut til å virke fint, men pc'en vil ikke boote. Har prøvd med flere os-cd'er, men ingen ting vil fungere. Når jeg prøver å kjøre Windows7-cd'er så står det at den ikke finner filene. Prøver jeg å kjøre WindowsXP så får jeg bare "Blå-skjerm" Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kan du fortelle nøyaktig feilmelding? "at den ikke finner filene" kan være vanskelig å forholde seg til. At det blir blåskjerm med Windowspå gammel HDD er som forventet. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kan du fortelle nøyaktig feilmelding? "at den ikke finner filene" kan være vanskelig å forholde seg til. At det blir blåskjerm med Windowspå gammel HDD er som forventet. Det er jeg ikke helt enig i. Jeg byttet fra AMD HK til Intel Hk for nevøen min, jeg regnet med BSOD, men den gang ei, Windows XP startet som vanlig, installerte inn nye drivere for Intel HK'et og restart og alt i orden. Så det å bytte HK kan komme an på flaks eller helv.. uflaks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå