Terje Solfugl Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Nydelig vårbilde Svein ! Ville kanskje klonet bort tørrgreina mitt i bildet, men det er bare pirk i et aldeles nydelig landskapsbilde Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Nydelig vårbilde Svein !Ville kanskje klonet bort tørrgreina mitt i bildet, men det er bare pirk i et aldeles nydelig landskapsbilde Takker, Terje! Så den greina, men kom ikke borttil for å få den fjernet. Kloning har jeg ikke prøvd, men det kommer vel det også... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Ja snart vår Svein. Med hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Ja snart vår Svein. Med hilsen Leif Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Åpent flott landskap, som du har rammet fint inn med greinene. Fin farge og kontrast. Jeg pleier også å legge til litt kontrast og litt farge i vinterbilder. Syns liksom det trengs i det duse vinterlyset. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Åpent flott landskap, som du har rammet fint inn med greinene. Fin farge og kontrast. Jeg pleier også å legge til litt kontrast og litt farge i vinterbilder. Syns liksom det trengs i det duse vinterlyset. Takker, fotopoulsen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg