Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Post ditt AQUAMARK 03 res her

Anbefalte innlegg

Å hvorfor kjører du ikke på 2.9GHz nå? Ny CPU?

Jepp,det var en 4000+, nå kjører jeg en 3700+.

Men siden DFI kortet ikke takler SLI så bruker jeg nå et asuskort,dette er meget bra,men mangler nok volt for å få minnet stabilt på høyere hastigheter.

Setter jeg dette til 266 så klarer jeg 2,85 på denne men da taper jeg jo på minneytelsen, får se om jeg prøver noen andre brikker enn VX brikkene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spør for siste gang; er 73736 greit når jeg kjører min p4c 2.8ghz @ 3.5ghz, samt at mitt x800xt pe jobber på 599/564?

Høres ut som en helt riktig score på ditt utstyr ja. Er jo bare å sammenligne med andre innlegg her med lignende utstyr, istedet for å skrike

Er dette en bra score !!!

Bare å tweake videre, så klarer du sikkert å lure ut av enda litt mer poeng. Ikke så mye forandringer man skal gjøre før Scoren øker i Aquamark. Hadde satt meg som må 75000 var jeg deg. Går nok det :thumbup:

Lenke til kommentar
Spør for siste gang; er 73736 greit når jeg kjører min p4c 2.8ghz @ 3.5ghz, samt at mitt x800xt pe jobber på 599/564?

Høres ut som en helt riktig score på ditt utstyr ja. Er jo bare å sammenligne med andre innlegg her med lignende utstyr, istedet for å skrike

Bare å tweake videre, så klarer du sikkert å lure ut av enda litt mer poeng. Ikke så mye forandringer man skal gjøre før Scoren øker i Aquamark. Hadde satt meg som må 75000 var jeg deg. Går nok det :thumbup:

Jeg spurte pent, men fikk ikke noe svar - så jeg spurte igjen? Ser ikke hvor skrikingen kommer inn, men skal holde kjeft fran å av... :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg spurte pent, men fikk ikke noe svar - så jeg spurte igjen? Ser ikke hvor skrikingen kommer inn, men skal holde kjeft fran å av... :hrm:

Would you like som cheese with that whine ;)

Svarte deg også jeg. Synes bare det er mange som maser før de sjekker opp i ting selv. Beklager hvis du føler jeg var for streng med deg. Det var ikke meningen.

edit: skriveleif

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Mye mindre enn de "store gutta" her men...

Klokker litt etter litt og er ikke ferdig enda, men dette resultatet var med:

AMD64 3000+ Newscastle s754 @ 2,28Ghz

1GB TwinMOS PC3200

Leadtek A400 GeForce 6800NU @ 349MHz / 802MHz

Startet opp med resultater fra 49'000-51'000 og nå ligger jeg på nesten 57'000. Vil over 60'000. :wee:

post-108-1125839354_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...