0wner170 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hei jeg har mulighet til å tjene en god slant i sommer men så lurer jeg på om folk på formuet kan hjelpe meg og lage en pc maks 10000 helst stasjonær alt av utstår viss dere finner det med best spesifikasjoner til en billig penge men alikevell godt lag din egen liste her og så kan jeg ta en titt Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Her er ett forslag: http://www.komplett....B2-894ED8A179D4 Kom på bittelitt over 10k, du må også evt. bytte ut keyboard og mus til de du foretrekker. Viss du kjøper det andre steder enn Komplett, blir det også billigere, da kan du også muligens bytte ut HD7950 med HD7970. Endret 5. mars 2013 av malmern Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hei jeg har mulighet til å tjene en god slant i sommer men så lurer jeg på om folk på formuet kan hjelpe meg og lage en pc maks 10000 helst stasjonær alt av utstår viss dere finner det med best spesifikasjoner til en billig penge men alikevell godt lag din egen liste her og så kan jeg ta en titt Del opp det du sier, bruk komma og punktum. Blir SÅÅÅ mye lettere å lese. 1 Lenke til kommentar
Kman3107 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Her er mitt forslag. Dette er da uten tastatur, mus og skjerm. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hvis du ikke skal kjøpe før i sommer er mitt råd bruker litt tid på å sette deg inn i hva som kommer av nye ting og leser tester av komponenter. Er ikke vanskelig, gjorde mye av det samme selv når jeg kjøpte nye PC. Fikk mye god hjelp her inne også, men jeg anbefaler deg å lese deg opp. 2 Lenke til kommentar
Kman3107 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hvis du ikke skal kjøpe før i sommer er mitt råd bruker litt tid på å sette deg inn i hva som kommer av nye ting og leser tester av komponenter. Er ikke vanskelig, gjorde mye av det samme selv når jeg kjøpte nye PC. Fikk mye god hjelp her inne også, men jeg anbefaler deg å lese deg opp. Enig med dette. Uansett om man ikke "tør" å ta valga selv så er det best å lese litt så man vet at du ikke går for enten overkill eller kanskje bare akkurat bra nok helt til neste spill eller redigerings program kommer. De kan også komme nye produkter som kanskje til og med er like gode eller bedre og billigere og. Ett eksempel kan jeg ta at jeg kjøpte skjermkort 3 måneder før nvidia 680 kom ut så jeg solgte det jeg kjøpte først og kjøpte det men tapte noen lapper. Det var fordi jeg ikke hadde lest noenting. Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 ja, det er greit nok. ville bare finne ut om noen kunne "lage" en bra en til meg skal selfølgelig gjøre research forst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå