Patrick123 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hei. Er det noen som vet om et Sim City-lignende spill som tar for seg Romerriket, gamle Hellas eller noe sånt? Jeg prøvde et for en stund tilbake som tok for seg Romerriket, men det var såpass dårlig at det ikke fortjente livet rett. Jeg husker ikke hva det het og godt er det. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Zeus: Master of Olympus regnes vel som det beste i sjangeren. fås billig på gog. Lenke til kommentar
HansLo Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 CivCity Rome Caesar-serien (samme som laget Zeus) Imperium Romanum-serien Av disse synes jeg Caesar-serien (kanskje spesielt 3'ern) som er mest morsom å spille. Jeg likte også CivCity men Imperium Romanum skuffet. Mange hvis ikke alle finner du på overnevnte Good Old Games. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Takk, det jeg prøvde var Imperium Romanum. Som nevnt, det skuffet, men etter det jeg har lest og sett virker det som om oppfølgeren "Grand Ages: Rome" ikke er så alt for gal. Jeg er kun ute etter et rolig, avslappet tidsfordriv hvor jeg kan bygge mitt eget Roma. Gjerne med provinser over et stort kart. Hadde det eksistert et spill hvor du kunne bygge byer over hele Romerriket så hadde jeg kjøpt 10 kopier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå