Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Noen som har naturfagsbok for vg1?

Gjest Slettet-lYlo5C

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

Har glemt boken min på skolen, og vet desverre ikke hva boken heter, men går studiespess om det skal ha noe å si.

Enste jeg vet at på siden 259 er det et forsøk som heter sitronbatteri. Er det noen som har den boken hjemme nå og kunne tatt et bilde av det forsøket(framgangsmåten, utstyrslisten osv) eller noe? Skal skrive en forsøksrapport som skal være levert innen 23:59 så det haster litt med å komme seg i gang:SS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har glemt boken min på skolen, og vet desverre ikke hva boken heter, men går studiespess om det skal ha noe å si.

Enste jeg vet at på siden 259 er det et forsøk som heter sitronbatteri. Er det noen som har den boken hjemme nå og kunne tatt et bilde av det forsøket(framgangsmåten, utstyrslisten osv) eller noe? Skal skrive en forsøksrapport som skal være levert innen 23:59 så det haster litt med å komme seg i gang:SS

Du bør tenke på å begynne å skrive rapporten FØR selve dagen rapporten din skal leveres inn :)

Endret av Ibracadabra_10
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Du bør tenke på å begynne å skrive rapporten FØR selve dagen rapporten din skal leveres inn :)

Hadde tenkt å skrive den på mandag på skolen, menhar ikke vært på skolen verken idag eller mandag, og hadde ikke boken med hjem i helgen :)

men valgte rett og slett å drite i den så får jeg heller levere den på ettertid imorgen(idag egentlig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...