Leetrune Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Speccs er i siggen BIOSEn på hket mitt går det bare an og sette fsb til 200.. Det er lixom trinnvis. 100,133,166 og så stopper det på 200. Kan jeg legge inn en annen bios så jeg kan fortsette og skru opp fsb? Ossen bios er og anbefale, skal seff overklokke Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Speccs er i siggen BIOSEn på hket mitt går det bare an og sette fsb til 200.. Det er lixom trinnvis. 100,133,166 og så stopper det på 200. Kan jeg legge inn en annen bios så jeg kan fortsette og skru opp fsb? Ossen bios er og anbefale, skal seff overklokke Ja, du kan oppdatere biosen din. Men om en nyere bios versjon vil løse problemet vet jeg ikke...har ikke noen erfaring med det kortet. Men det er sikkert noen her på forumet som kan fortelle deg om en oppdatering vil fungere. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Speccs er i siggen BIOSEn på hket mitt går det bare an og sette fsb til 200.. Det er lixom trinnvis. 100,133,166 og så stopper det på 200. Kan jeg legge inn en annen bios så jeg kan fortsette og skru opp fsb? Ossen bios er og anbefale, skal seff overklokke I den menyen du velger FSB så har du en instilling der du kan velge blant annet expert og optimal. Dersom du velger expert kan du stille opp en og en MHz opp til langt over 200. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Ok Håper jeg kan få hjelp til og legge inn viss det er noe avansert Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Speccs er i siggen BIOSEn på hket mitt går det bare an og sette fsb til 200.. Det er lixom trinnvis. 100,133,166 og så stopper det på 200. Kan jeg legge inn en annen bios så jeg kan fortsette og skru opp fsb? Ossen bios er og anbefale, skal seff overklokke I den menyen du velger FSB så har du en instilling der du kan velge blant annet expert og optimal. Dersom du velger expert kan du stille opp en og en MHz opp til langt over 200. Ok... men den stiller ikke inn noen andre innstillinger av seg selv da? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Mail hovedkort produsenten og spørr Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Hmm.. går det ikke an og sette på sånn at alt blir custom da? manuel altså. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Speccs er i siggen BIOSEn på hket mitt går det bare an og sette fsb til 200.. Det er lixom trinnvis. 100,133,166 og så stopper det på 200. Kan jeg legge inn en annen bios så jeg kan fortsette og skru opp fsb? Ossen bios er og anbefale, skal seff overklokke I den menyen du velger FSB så har du en instilling der du kan velge blant annet expert og optimal. Dersom du velger expert kan du stille opp en og en MHz opp til langt over 200. Ok... men den stiller ikke inn noen andre innstillinger av seg selv da? Neida, gjør bare slik at du kan endre FSB i 1MHz steg Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Ok, tusen takk Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Altså, det skjerte seg totalt. Jeg får ikke liv i skjermen... men alt annet funker, tror jeg da. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hmm.. går det ikke an og sette på sånn at alt blir custom da? manuel altså. Sett system performance på User defined så kan du stille FSB manuelt......og sett cpu frequency multi setting på menu så kan du stille Multipleren. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Altså, det skjerte seg totalt. Jeg får ikke liv i skjermen... men alt annet funker, tror jeg da. Da må du resette CMOS. For å gjøre dette flytter du en jumper en plass bort og så tilbake. Se i manualen til hovedkortet ditt hvordan du gjør dette på ditt hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå