knutsen92 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hei! Skulle i dag montere opp mitt nykjøpte 660ti som jeg skulle sette i SLI, men støtte på et problem med at PC ikke ville skru seg på. Dette kommer av feil 6-pins kabler og da lurer jeg på, hvor og hvilken type skal jeg kjøpe til min PSU (HX650 Gold) Klarer ikke finne 6-pins kabler på verken komplett eller dustinhome, så hadde håpet noen av dere kunne henvise meg hvor jeg får kjøpt dette og eventuelt billigst. Jeg behøver to 6-pins med "5 kobber ledninger?". Er i alle fall det som står i nå dagens GPU. Knutsen92 Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Se på hjemmesiden til produsenten. Hva fulgte det med da du fikk den? Det må være nok ampere på 12v-linjene også. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Feil 6-pins kabler? Det finnes da bare en tilkobling som er 6-pin, og den er til PCIe-skjermkort Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Feil 6-pins kabler? Det finnes da bare en tilkobling som er 6-pin, og den er til PCIe-skjermkort Det jeg mener med feil er at innvendig på 6pins kablene, så kan man se kobberlederene, i de som er i tidligere blir 5 brukt, mens i disse blir 4 brukt. Om dette gjør noe vet jeg ikke, men det jeg vet er at PC forsøker å starte et millisekund, så skrur den seg av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå