Vigilante85 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hei. Har nå en Mad Catz R.A.T. 9 som jeg kjøpte på cdon. Men når jeg bruker den så vippes fronten på musa opp, og den blir nesten umulig å bruke. Har snakket med cdon, og de kunne sende meg en ny eller gi meg pengene tilbake. Jeg har valgt å få pengene tilbake, så nå må jeg ha en ny gamermus. Denne må være trådløs. Er det noen som har forslag? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hardware.no har nettopp testet en gamingmus som de i hvert fall var veldig fornøyde med. Sender med en link til testen: http://www.hardware.no/artikler/corsair-vengeance-m65-performance/117181 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kom plutselig til å tenke på at musen i innlegget over ikke er trådløs. Hvis det er et must, kan den her anbefales på det sterkeste. https://prisguiden.no/produkt/razer-mamba-106410 En kompis, en real gamer, har denne musen og han har aldri vært så fornøyd med et produkt han har kjøpt noen gang. Han mener du får "utrolig mye for pengene" hvis du går for dette alternativet. "Kombinert med flott design og god ergonomi", mener han at dette er en av de beste gamingmusene markedet har å tilby. (Vet imidlertid ikke hvor mange muser han har testet, men det er en annen sak...) Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Kom plutselig til å tenke på at musen i innlegget over ikke er trådløs. Hvis det er et must, kan den her anbefales på det sterkeste. http://www.prisguide...er-mamba-106410 En kompis, en real gamer, har denne musen og han har aldri vært så fornøyd med et produkt han har kjøpt noen gang. Han mener du får "utrolig mye for pengene" hvis du går for dette alternativet. "Kombinert med flott design og god ergonomi", mener han at dette er en av de beste gamingmusene markedet har å tilby. (Vet imidlertid ikke hvor mange muser han har testet, men det er en annen sak...) Takk for svar. Har sett litt på den musa du linker til, og lest litt om den. Ser at enkelte klager på laseren som er brukt. Vurderer sterkt å kjøpe Logitech G700, da denne har fått mye skryt og er litt billigere. 1 Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Takk for svar. Har sett litt på den musa du linker til, og lest litt om den. Ser at enkelte klager på laseren som er brukt. Vurderer sterkt å kjøpe Logitech G700, da denne har fått mye skryt og er litt billigere. Jeg kan anbefale G700 på det sterkeste. Jeg bruker så og si utelukkende Logitech, med G700, G15 (som nå er 7 år gammelt), G13 og G930. Jeg bruker de fordi ergonomien passer meg veldig godt, og jeg er UTROLIG fornøyd med kundeservice. Gjennom årene har jeg hatt to problemer, en gang med G930 og en gang med G700 (to knapper døde). Begge gangene tok det 2 dager med mailutveksling der jeg sendte kvittering og svar på feilsøking, så sendte de meg nye produkter. Uten å kreve inn de gamle, så jeg har nå 2x G930 og G700. Når det kommer til mus og tastatur i dag så er stort sett alt bra, og du burde se hva som passer hånden din best. Hva trådløst gjelder så kan folk som sier at trådløs lagger etc. gå og undersøke selv. Det er samme oppdateringssfrekvens på trådløse som trådet mus i dag, og har vært det ganske lenge. Ta deg en tur i butikken og se hva som passer hånden best, men om du står mellom Razr eller Logitech er begge to gode valg. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 G400, enkel og grei mus som tåler juling. Er du gamer, har du mus med tråd 1 Lenke til kommentar
powersound Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Som sagt, gamer du... Kjøp med tråd Har testet mange nå i det siste å i det mtp. Prisen på Corsair m90 nå så er det ikke mye som slår den. Men har du stor hånd er Kone en bedre mus hvis du ikke trenger masse knapper. Lenke til kommentar
ApeBapsen Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Tror DeathAdder 2013 modellen skal være bra... Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Nå har du fått flere gode forslag her. Det hadde vært fint om du gav lyd fra deg når du har bestemt deg. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Har selv denne og er superfornøyd. Ikke noe rot med laserne i det hele tatt - 2013 modellen (denne er optisk). Razer Deathadder 2013 Edition, samme bare billigere - ikke trådløs. Hvis ikke ville jeg sett på noen av disse som alle skal være konge, men det kommer jo litt an på størrelsen på hånden din: CM Storm Sentinel Advance Gaming Mouse Roccat Kone XTD Razer Taipan SteelSeries Sensei Raw Rubberized Så har du den rå-este fraps musen til skyespill: SteelSeries Sensei eller SteelSeries Sensei MLG Tror jeg personlig i dag ville gått for noen av de fra steelseries. Endret 11. mars 2013 av Vebb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå