Cereneron Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hei, jeg går i 10. klasse og i denne perioden jobber vi med prøvemuntlig, og jeg har fått en oppgave i engelsk. Jeg trenger noen råd om dette. Det står veldig lite om oppgaven i seg selv og hva man skal skrive, bare generell informasjon rundt eksamen. Her er alt som står konkret om oppgaven: Love in LiteratureHere are some things you may include: -Examples of love in literature (drama and stories) -Love in real life -Life in different cultures and historical periods Lærer har også sagt at jeg bør: -Referere til en tekst om ''forbudt kjærlighet'' mellom en hvit mann og urboer (f.eks. indianer) eller hvit mann og slave/mørkhudet person. Jeg har ikke funnet noen tekster eller bøker om dette. Jeg har fylt ut det første punket og i teksten har jeg skrevet om Romeo og Julie og har skrevet om kjærlighet i Ringenes Herre. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal inkludere kjærlighet i virkeligheten inn i en tekst der jeg skriver om kjærlighet i literatur. (kanskje jeg kan liste opp forskjeller mellom ekte kjærlighet og kjærlighet som finnes i bøker) På det siste punktet skal jeg skrive litt om hvordan innvandrere kan ''elske'' landet de kommer fra, men vet ikke helt hvordan jeg skal fylle ut om ''historical periods''. Og jeg trenger en tekst eller bok om slik forbudt kjærlighet som nevnt over. Lenke til kommentar
Supopus Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Oida, jeg håper ikke jeg kommer opp i engelsk Men en bok eller tekst om forbudt kjærlighet kan være Twilight.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå