cbastus Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Leste denne tråden: http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/w7itproui/thread/4e434846-7afe-4fb2-834c-4518e98f38d3 Der blir det fortalt at skyggene i Win 7 er PNG-er som wrappes rundt vinduene. Jeg ønsker å tone ned skyggene uten å deaktivere de. Noen som vet hvor kildefilene ligger? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det ville overrasket meg svært om dette er PNG og ikke en shader som gjør, og enda mer om disse PNG filene bare lå strødd et eller annet sted på filsystemet. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Har tittet litt rundt i registeret finner referansene til triggeren for å skru skyggene av og på, men ikke noe som omhandler styrke, farge, spredning eller noe annet spennende. Beste jeg fikk googlet meg frem til var tråden over, hvor det nevnes at skyggene genereres med PNG. Regner med at de ikke ligger strødd et sted, men at de er del av det sentrale filsystemet. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Fant en sak som het Aero Tuner som så ut til å kunne rote med dette. Fant ikke noen download link jeg stolte på derimot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå