gorsol Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Vis Napoleon hvem som er den beste hærføreren. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Framleis kjekt at dokker har tid til å omtale spel som desse. Har ikkje kasta meg over dette endå, men ut i frå demoen ser det ut som om Empire: Total War og Hearts of Iron har fått eit velfungerande kjærleiksbarn (som rett nok ser ut som Crusader Kings 2 - pikant drama!). 2 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Høres ut som et flott alternativ til lignende brettspill, men med flere muligheter, og mindre fikling med små brikker som kan ta evigheter før man i det hele tatt får startet brettspillet. Lenke til kommentar
pappeske Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dette ser ut som en versjon av brettspillet Diplomacy. Lenke til kommentar
Even K. Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Frankrike vil for eksempel ikke gå inn i Prussia uten grunn, da de har viktige områder de må ta der for å vinne. No heiter det no verkeleg Preussen på norsk... Elles flott å sjå at de tek dykk tid til å anmelda denne typen spel òg Tvilar det kjem til å vera noko som held meg fengsla like lenge som Victoria eller Europa Universalis, men absolutt ei flott perle 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kjekt at vi har gått over til den tyske stavemåta, og droppa "Prøyssen". Sånn mal apropos. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Supert at denne typen spill anmeldes! Kjekt at vi har gått over til den tyske stavemåta, og droppa "Prøyssen". Sånn mal apropos. Prussia = engelsk Preußen (Preussen) = tysk Preussen (Prøyssen) = norsk Det beste ville nok være å skrive norsk, slik resten av Norge gjør. Endret 5. mars 2013 av Aiven Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Prussia er da endret til den norske skrivemåten Preussen. Takk til alle som er bedre i europeisk historie enn meg 1 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Driver å fikler med Victoria 2 for tiden, men må fremdeles juke for at det skal være noe gøy, så kanskje dette kan være noe for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå