V. Haugen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Nå kan du laste den ned i Google Play.Sjekk Operas nye Android-nettleser Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dette var meget pent! Førsteintrykket er veldig bra. Bruker til vanlig Chrome, og det er tydelig å se at Opera er inspiret av dem. Når det er sagt, så synes jeg Opera sin løsning er mye penere og mer "smooth" (for å si det på godt norsk). Kun testet i 5 minutter, men foreløpig to tomler opp her 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hvor ble det av bokmerkene? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Trykk på "O" oppe til høyre, og velg rutenettet i midten av rad 2. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Trykk på "O" oppe til høyre, og velg rutenettet i midten av rad 2. Finner kun hurtigvalg, historikk og oppdagelser der. Ser ingen tegn til bokmerkene som jeg har på "opera link" Edit: For ordens skyld så har jeg logget meg inn på opera link i innstillinger. Der kan jeg se bokmerkene som ligger i skyen, men kan ikke gjøre noe med dem. Endret 5. mars 2013 av gammalerik 1 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Pen, ryddig og rask. Men savner en del funksjoner som jeg bruker i Dophin. Hopper nok ikke over med det første her.. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Finner kun hurtigvalg, historikk og oppdagelser der. Ser ingen tegn til bokmerkene som jeg har på "opera link" Edit: For ordens skyld så har jeg logget meg inn på opera link i innstillinger. Der kan jeg se bokmerkene som ligger i skyen, men kan ikke gjøre noe med dem. Virker som Opera Link i innstillingene kun er link til siden, ikke synkorinisering mellom nettleser og Opera Link. Den heter "Access Opera Link", altså tilgang... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) I følge Opera på twitter kjører denne WebKit! (som jeg tipset dere om for noen timer siden) Endret 5. mars 2013 av Matsemann Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Mangelen på sync, fullskjerm og tekstwrap er så graverende at jeg velger å tro at det er pga beta. Når dette er på plass som i forrige versjon vil nettleseren bli ny default hos meg. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hvsi jeg ikke tar feil, så glemte dere å nevne at det er snakk om en beta verjson og ikke final. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ikke verst til beta å være. Den identifiserer seg på nettet som Chrome v 25 (user agent), og ser jo ganske lik ut. Den bygger nok på Chromium (som igjen bygger på WebKit), da jeg finner bugs i den som jeg også finner i Chrome for Android, men ikke i hverken stock Android-nettleseren eller på iOS. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Har lastet den ned nå. Det er synd at bokmerkene og Speeddial fra gamle Opera ikke er skikkelig integrert i denne betaen, dermed er det mindre sjanse for at jeg vil bruke den. Håper dette blir skikkelig integrert i den ferdige versjonen. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Snedig at amobil.no er en av de sidene som oppfører seg helt forferdelig i den nye Opera leseren.. Lenke til kommentar
iernie Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Snedig at amobil.no er en av de sidene som oppfører seg helt forferdelig i den nye Opera leseren.. Funker fint her? Lenke til kommentar
pokemoon Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 På min s2 er den veldig treg å starte, akkurat som de gamle versjonene. liker startskjermen, opera er gode der. ellers virker den å være helt ok. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg har fortsatt den gamle versjonen på min S3...? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg har fortsatt den gamle versjonen på min S3...? Dette er en helt ny app, og en da adskilt fra den gamle. Foreløpig er den nye kun i tidlig beta. Om de blir slått sammen etter hvert en gang i fremtiden, er nok ikke utenkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg