tingeling123 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 For et halvt år siden valgte jeg og min kjære å bryte ut av et forhold som hadde vart i over 5 år.. Jeg trodde heletiden at vi skulle finne tilbake til hverandre siden der enda vår følelser der. Men for ca 3 uker siden innledet han ett forhold til ei annen på en annen kant av landet Vi har et barn sammen som han ikke får lov til å ha alene i følge bv... så vi henger sammen en del.. Nå i helgen har han funnet ut at han skal komme til oss å sove over selv om han bare bor 15 min vekke. ja jeg vet jeg burde stoppe det, men klarer det ikke pga så mangen følelser... Til dagligt sender vi mellom 20 og 30 sms er og snakker i hvertfall 30 min på tlf... d vi snakker om handler nesten aldri om ungen vår... å når vi er sammen føler jeg at vi fremdeles er ett par.. det eneste vi ikke gjør er sexuelle ting. Jeg måtte bare dele dette med noen før jeg blir helt gal :,( noen som har noe tips å komme med??? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Vi har et barn sammen som han ikke får lov til å ha alene i følge bv... så vi henger sammen en del.. Hva er historien her?? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Leit å høre, tingeling. Men hvis du virkelig vil komme over ham så må du jo slutte å la ham gjøre som han vil. Lenke til kommentar
tingeling123 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Hva er historien her?? historien er at han har såde inne i fengsel og må derfor ha meg som tilsyn.. orker ikke å gå mer i dybden på hva og hvorfor han har vært inne.. men er ute nå. Lenke til kommentar
tingeling123 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Leit å høre, tingeling. Men hvis du virkelig vil komme over ham så må du jo slutte å la ham gjøre som han vil. Er vel lettere sakt enn gjort det Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kjærlighetssorg pleier å gjøre vondt. Det er nettopp derfor det kalles kjærlighetssorg Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Er vel lettere sakt enn gjort det En som har sittet i fengsel og forlatt deg for en annen... tro meg, du kan gjøre det mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Nass1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hvorfor valgte du å bryte forholdet? Lenke til kommentar
tingeling123 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Hvorfor valgte du å bryte forholdet? vi valgte å bryte det pga en del uenigheter som vi har fikset opp i nå.. va egentligt bare baggatell ting om at vi aldri ville bli god nok for den andre En som har sittet i fengsel og forlatt deg for en annen... tro meg, du kan gjøre det mye bedre. Ja jeg vet det... mn er han jeg elsker Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ja jeg vet det... mn er han jeg elsker Du må bestemme deg for at du vil komme deg over ham. Det går med tiden. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Vil du si at du er sammenlignbar med kvinnene i denne artikkelen? http://www.guardian.co.uk/world/2003/jan/13/gender.uk Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Vil du si at du er sammenlignbar med kvinnene i denne artikkelen? http://www.guardian....an/13/gender.uk Kvinner generelt er jo tiltrukket av menn som virker veldig selvsikre. Ofte sosiopater, narsissister og folk med tendenser i de retningene. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kvinner generelt er jo tiltrukket av menn som virker veldig selvsikre. Ofte sosiopater, narsissister og folk med tendenser i de retningene. Folk tror de er relativt rasjonelle, men skulle bare visst hvor mye annet som spiller inn. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Vil du si at du er sammenlignbar med kvinnene i denne artikkelen? http://www.guardian....an/13/gender.uk Hoi. Kraftig kost i den artikkelen, men desverre en del av virkeligheten. Du anbefaler vel bl.a. psykoterapi for å bryte mønsteret ? Lenke til kommentar
tingeling123 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Vil du si at du er sammenlignbar med kvinnene i denne artikkelen? http://www.guardian....an/13/gender.uk for å si d sånn... jeg å min exs var sammen lenge før han havnet inn å vi hadde ungen lenge før dette skjedde... så nei det er ikke en jeg har funne som jeg aldri har kjent fra utsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå