stian-hg Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Er det noen har som har erfaring med å klokke slike prosessorer? Jeg vet det kan variere stort fra prosessor til prosessor, men jeg håper altså å få noen tilbakemeldinger på hvordan disse prosessorene er å klokke med. Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Min er god å kloke med. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Min er god å kloke med. Hvordan da liksom? Detaljer? :wink: Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hadde ingen problem med og nå 3.3GHz. (170 i FSB) med vapo Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 For min del bler de ikke aktuelt med noe annet enn luftkjøling i første omgang. Setter pris på flere innspill! :smile: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Er vel berre å prøve seg fram vel, skru opp FSB litt og litt, og test stabilitet kver gang. Begynner den å bli ustabil, klokk ned... Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Selve klokkingen går greit, det jeg lurer på er om det er noe mening for meg å kjøpe bedre minne og hovedkort for å satse på å klokke den. Er generelt ute etter erfaringer når det gjelder overklokking av denne prosessoren. Lenke til kommentar
formann Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg satt og lekte litt med 2.53´n til en kamerat, og klarte å kjøre den på 3.45Ghz @ 1.6vcore med boxed-kjøler. Fikk ikke stabilitetstestet den så nøye, men den kjørte 3dmark og CS uten problem. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Min eldre gikk på 3.2GHz @ 1,6 vcore Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Kjører helt dønn stabilt på 3,2. Prøver meg på 3,3 nå. (1.55 vcore) Ser ut til at det går fint. Men uansett, så klarte jeg fint å kjøre den på over 3Ghz med boxed kjøler. God klokkeprosessor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå