Joachim_F Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Westwood-veteranene vil folkefinansiere onlinespillet Victory. Les hele saken Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 nei... Prøv igjen når dere har et bra konsept Petroglyph, det er en grunn til at investorene deres vil ha dere til å tigge om kickstarter penger. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Online only? Er vel ikke riktige tidspunktet å satse på det. Latterlig høy sum i tillegg for noe som høres relativt simpelt ut gjør vel at denne var dømt til å feile. Lenke til kommentar
Kyrandian Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Westwood var min favorittutvikler en gang i tiden, så jeg syntes det var veldig spennende når Petroglyph ble dannet. Dessverre har ikke Petroglyph klart å lage noe som helst som har interessert meg. I dag bryr jeg meg knapt om de. Star Wars spillet var faktisk litt kult, men der ga jeg Petroglyph litt mer "slack" siden det vare deres første prosjekt. Men ellers synes jeg spillene deres vært totalt blottet for sjarm og skikkelig håndtverk. I sterk kontrast til hva man forventet fra Westwod. Skuffende med andre ord. Har gitt bort litt for mye penger egentlig på Kickstarter i det siste, men akkurat her føler jeg ikke for å gi en krone, det så rett og slett kjedelig ut synes jeg. Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Edit: Etter å ha lest litt på kickstarteren må jeg faktisk innrømme at jeg fikk litt interesse. Skal følge med på dette. Nei takk. Lag et offline RTS med basebygging, som i gode gamle dager, så skal jeg vurdere å kaste penger etter dere. Endret 5. mars 2013 av hitman47 Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 RIP kickstarter. Du hadde et lovende utgangspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå