Gå til innhold

Ny PC, hva tror du?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en god stasjonær pc hovedsaklig for spilling, har laget en liste over komponentene, men har dere noen andre forslag?

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1203907&su=5D45F065-27A0-4045-B374-4AEE5CD3756F

Er det noe som kunne har blitt byttet ut noe bedre, til ca. samme pris?

Har planer om å kvitte meg med min MacBook pro fra 2011, og med litt egenkapital, så har nok et budsjett på 13 000 - 14 000 (kan godt ta kontakt om du er interessert)

Takk for gode svar på forhånd!

He en strålende dag videre! =D

Endret av hecnone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite å tilføye her, du har satt opp et solid oppsett med tanke på ytelse. Jeg ville valgt litt rimeligere komponenter (feks AntecEarthwatts 550W Platinum til under 700, Noctua DH14 til 599) og eventuelt fra annen nettbutikk (NetonNet sender fraktfritt).

Når det er sagt tror jeg du helt sikkert blir fornøyd om du bestiller uten å endre noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Visst du spiller mye FPS ville jeg ha lagt litt mere penger i skjerm med 120hz. Skjerm er jo også noe du gjerne tar over på nye bygg når den tid kommer, så det er en god investering med tanke på fremtiden.

Mener dette jeg også, men fikk høre av en kompis som sier at man vil få fps drop om man benytter en 120Hz skjerm .. får se det an litt ;)

takker for gode tips ! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...