power Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hei Jeg har no problemer med pcen min. Etter jeg oppgraderte skjermkortet fra noe ATI Rage dritt og bytte til GeForce2 PRO (Dette er pcen jeg har på skolen) så har jeg problemer med at FPS i CS plutselig etter noen minutters spilling dropper nedi 2-6FPS i noen sekunder.. åsså går det av.. Så tar det ca 10 nye sekunder før FPS er nede i 2-6 igjenn.. å sånn fortsetter det. Jeg har prøvd å reinstallere drivere til chipset og skjermkort uten hell.. Noen som har noen forslag i hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Sørg for å renske all driverinformasjon til ATI kortet. Finner du driveren i Legg til Fjern Programmer?? Avinstaller det og start maskinen på nytt (nvidia sitt og dersom det er der). Deretter installer driverene til det nye kortet. Start maskinen på nytt. Også sørg for at antivirusprogrammer ikke er aktivt ved installasjonen. Dersom det er aktivt kan driveren konfigureres feil... Lenke til kommentar
power Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Forslag? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Kan du fjerne geforce driverene? etter det starter du på nytt... og prøver igjen. Lenke til kommentar
power Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Jeg fikk fjerna GeForce driverne ja. Skal prøve med omega drivere nå Lenke til kommentar
power Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Det hjalp ikke. Og det er ikke bare i CS det hakker. I spillet Icy Tower hakker det også med jevne mellomrom.. Noen som har no forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå