mannapappa Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg knuste iPad glasset for en time siden. Har googlet litt og fant at iReparasjon (ireparasjon.com ) er billigst. Jeg har googlet litt og ikke sett noen som har sagt noe om erfaring med disse, bare en post her hvor noen var skeptiske. Er det noen som har erfaring med iReparasjon? Er litt fristet siden man kan levere fysisk i Oslo Lenke til kommentar
Tomas_sv Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg sendte ipaden min til reparasjon med ireparasjon.com og gikk veldig bra...! bra pris, rask service. 100% anbefales Lenke til kommentar
Tomas_sv Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Er ikke mulig å skrive min erfaring... :/ Endret 7. oktober 2013 av Tomas_sv Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 ups!.. jeg så ikke dato... gikk bra med reparasjon? Kun tre innlegg, og alle er om ireparasjon. To i denne tråden hvor de har reparert en ipad for deg, og ett i en annen tråd hvor de har reparert en Macbook for deg. Og det skrytes hemningsløst. Etter disse tre innleggene ble det stille fra brukeren. Legger vi til at flere andre helt nye brukere snakker positivt om ireparasjon.com i andre tråder, så begynner man jo å lure litt. Tilbakemeldingssiden på hjemmesiden deres er jo også litt morsom. Blant annet 100% identiske tilbakemeldinger fra forskjellige navn, samt samme måte å skrive på i alle tilbakemeldingene Konklusjon; hold dere unna dette firmaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå