Gå til innhold

Ny Printer

Anbefalte innlegg

Etter å ha mottatt mange gode råd her på forumet prøver jeg meg igjen med råd fra deres bunnløse kunnskapsbrønn.

Jeg trenger en ny printer. Pris har ikke den største betydning, men hold dere innenfor rimlighetens grenser.

Mitt behov: printing i alle farger. Jeg ønsker også mulighet til å printe ut bilder på fotopapir, og at den har en funksjon for printing av cd'er (mener jeg leste en gang at det var en printer som "tatoerte" cd'ene). Videre kunne jeg tenke meg at den printet cd covere også.

har null peiling på dette området, bør jeg ha laser eller blekk?

videre har jeg krav til design. Den må være i sølv/sort. ingen andre farger godtar jeg da alt annet av pc utstyr er i disse to fargene.

Kunne vært gøy om den scanna og kopierte også (trenger ingen fax funksjon) + at den var stillegående

Kom gjerne med forslag i forskjellige prisklasser :)

500 -1000

1000-2000

2000-3000

4000 +

Pass på at de oppfyller kravene mine.

På forhånd takk, takk og atter takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Ta en titt på EPSON 950.

Den tilfredstiller de krav du stiller inkludert sølv/sort farge.

http://www.epson.no/products/printers/inkj...ho950/index.htm

Koster 3531,- på Komplett.

Meget bra utskrifter på fotopapir!!

Ellers så er det du har sett om "tatovering" på cd en finesse som en Yamaha cd-brenner hadde. Det var kalt "disk t@2" og laget tekst/bilder på ubrent område på datasiden av cd-en. På noen cd-r merker kunne man knapt se dette mens andre var meget bra. Har selv en slik brenner og disk t@2 blir ikke mye brukt. Yamaha har forøvrig sluttet å produsere CD-brenenre pga. for lav fortjenestemargin.

Good Luck.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...