Zlandex Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Hei, Jeg har vært sammen med ei jente nå i snart halvannen mnd. Ja, jeg bare begynner å fortelle. i starten så hadde jeg litt prestasjonsangst, fordi hun er så utrolig fin og deilig, og jeg var sikkert redd for å ikke klare å tilfredstille henne nok, og det har hendt ett par ganger at den har gått fra hard til "halvkram" sånn midt i akten, og da legger hun seg til sida, akkurat som om hun er megaskuffet, noe jeg føler utrolig på.. og jeg blir så mye mindre selvsikker, at hver gang tenker jeg, at den ikke må falle ned... selvom jeg syns hun er utrolig deilig, og hun tenner meg så vilt. Nå er det slik, at det var 4 dager siden vi hadde sex, før i går (natt). det har hendt en sjelden gang at vi har pratet dirty på meld, og når jeg har kommet hjem fra jobb da, har hun hatt veldig lyst på meg og vi har hatt sex, og hun sier at hun alltid har lyst på meg, og at jeg gjør henne så sinnsykt kåt med måten jeg kysser henne, tar på henne. Men f.eks i går så var det 4 dager siden (som er dog lenge til å være nyforelsket ? :S, og atpåtil sier hun at jeg er altfor fin for henne og deilig for henne osv, da må hun vel tenne en del på meg) Jeg kom hjem fra jobb, prøvde å småkysse henne litt, og ingen respons. Jeg hopper i dusjen, kommer ut naken, og hun bare ler og tar teppet foran ansiktet, så hun ikke ser noe, og sier, "nei ta på deg noe klær", på en "køddete" måte kanskje, jeg vet ikke. Og jeg spør "vil du ikke se da? eller kjenne ?" og så sier hun "nei", og jeg bare "å? hvorfor ikke?" fordi, småler hun, og vil fortsatt ikke se meg, der jeg står naken foran henne. Så går dagen, jeg bare stryker henne på armen og slikt, ikke noe sexuelt, men hun vet jeg har lyst på henne. Så går kvelden, og hun har fri i dag, og jeg skulle på jobb, vi sitter i sofaen å ser på en serie, og hun ligger på meg, stryker meg litt på låret, og det er det. så blir klokka 12, og jeg går inn å legger meg skal jo på jobb.. så spør jeg, er du trøtt, hun svarer "nei, er litt rastløs", og da sier jeg ja da må vi finne på noe da? så sier hun jeg vet hva du tenker på. og så går det litt tid, så legger jeg meg til siden, og hun legger seg oppå dyna med rumpa mot meg, i bare g`en. så sier jeg, jasså, du hinter til da, på en tullete måte, og stryker litt over henne, og hun sier nei var ikke noe hint, ville bare ligge sånn.. så koser jeg litt til på henne og ingen respons, ender med at jeg legger meg på siden igjen, med ansiktet mot henne.. så legger hun seg på siden også, mot meg. så kysser jeg henne god natt, og da begynner hun å kline med meg, og vil ha sex... Vi har sex, og klokka bli masse, (ikke at det gjør noe) litt rart å vente til midt på natta, når jeg har prøvd å tenne henne litt tidligere på dagen, og hun vet jeg skal på jobb. Hun har stadig gjort dette, lite spontan, venter liksom til kvelden når vi har lagt oss, da kanskje hun vil ha sex.. Hvor er spontaniteten!, også så tidlig i ett forhold a gitt.. Hva mener dere? Har hun kanskje ikke så lyst på meg og at det er bare noe hun sier? Er det flere som opplever dette bare 1,5 mnd inn i ett forhold? Gjør jeg noe galt kanskje? Endret 5. mars 2013 av Joakimgee Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Har du prøvd å snakke med henne om det? Lenke til kommentar
Zlandex Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Jeg har prøvd å snakke med henne om det, ett fåtall av gangene det har oppstatt, da jeg ikke helt forstår. Men da blir hun enten oppgitt over at jeg spør om sånt, eller så sier hun bare "forde", som jeg fikk som svar i går når jeg spurte hvorfor hun ikke vil se på meg eller ta på meg når jeg kommer ut til henne naken.. Virker ikke som om hun vil prate om ting. Og hun tar det som "klaging" hvis jeg tar det opp. og da sier hun, "alltid noe å klage på du", osv. og jeg klager sjeldent på noe. Jeg prøvde å spørre litt om det i går, hvorfor hun ikke ble med tidligere på dagen, og sånn, men da svarte hun bare forde og så etterhvert la hun seg med ryggen mot meg, og ville knapt svare meg... Endret 5. mars 2013 av Joakimgee Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Du må ikke være så usikker. Slik du skriver virker det som om du venter på hennes bekreftelse på at det du gjør er "korrekt". Det er ofte veldig turnoff. "Kan jeg gjøre dette?", "Kan vi ha sex?" etc. Gjør ting i stedet for å spørre, eller "kommander". Rot litt, ta ut kuken din og si "runk meg" etc. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Gjør ting i stedet for å spørre, eller "kommander". Rot litt, ta ut kuken din og si "runk meg" etc. Wtf? Hadde samboeren min gjort det vet jeg ikke om jeg hadde ledd eller begynt å grine. Sex skal være noe begge har lyst til, og man kan ikke bare kommandere rundt uten at begge er med på det, eller å ha en avtale om det på forhånd - ikke uten at det kan bli veldig ubehagelig for begge parter! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Wtf? Hadde samboeren min gjort det vet jeg ikke om jeg hadde ledd eller begynt å grine. Sex skal være noe begge har lyst til, og man kan ikke bare kommandere rundt uten at begge er med på det, eller å ha en avtale om det på forhånd - ikke uten at det kan bli veldig ubehagelig for begge parter! Tror kanskje han satte det litt på spissen (no pun intended) TS kan f.eks. prøve å være litt mer frampå, altså ta litt mer initiativ. Å vippe fram kuken sånn uten noen forvarsel og kommandere på den måten som det ble beskrevet kan nok være litt i overkant. Jeg vet hvertfall at min samboer hadde ledd, kalt meg søt, sagt "nice try" og bedt meg fikse det selv Lenke til kommentar
TrudeTrudesen Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Kanskje hun føler seg mest komfortabel på kvelden/natten når det er mørkt og dempet/lite belysning? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Wtf? Hadde samboeren min gjort det vet jeg ikke om jeg hadde ledd eller begynt å grine. Sex skal være noe begge har lyst til, og man kan ikke bare kommandere rundt uten at begge er med på det, eller å ha en avtale om det på forhånd - ikke uten at det kan bli veldig ubehagelig for begge parter! Det var jo satt litt på spissen. Poenget var at han skulle ta styringen, noe mange jenter liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg