Fanta4free Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ingame-navn: livigorAlder: 23Hvorfor du vil spille: aldrig spilt mp i mincraft før kan du gi meg litt info om hvordan jeg evt joiner serverne osv? Lenke til kommentar
Hallaman03 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Ingame-navn:Hallaman03Alder:14Hvorfor du vil spille: Jeg vil spille på denne serveren,fordi jeg har hatt lyst til å finne et sted der det går å spille unleashed sammen med vennene sine, og fordi jeg bogstavelig talt elsker FTB.Hvilken server du vil spille på: Jeg vil gjerne spille på Unleashed. Tusen takk for at du leste denne komentaren. Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Byggeklosser.net driver i vinter og oppdaterer servere / websider og kommer med masse nytt. Hva liker folk å spille? Noen ønsker og meninger? Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Vi har ny facebook side der man kan spørre om det er noe dere lurer på, men også sende inn PM om whitelist etc. Denne er https://www.facebook.com/byggeklosser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå