Shirmah Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Fast brennvidde er kraftig undervurdert. Jeg trives i 80% av tilfellene svært godt med fast 35mm. Problemet med dette kameraet her er at det mangler masse saker som X100/X100s har, og den eneste fordelen med Coolpix A fremfor X100s er en tusenlapp, litt vekt og litt størrelse. Nikon har bæsja på leggen, vil jeg si. De enste som kommer til å velge Coolpix A fremfor alternativene er folk som må ha Nikon-logo på alle kameraene sine og folk med svært trange lommer som de MÅ ha kamera i. 1 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Og rart nok, så kommer sikkert dette kameraet til å selge flere enheter en X100s.. 1 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det tror jeg virkelig ikke, gitt. Det er for dyrt til å være et impulskjøp for folk som ikke har et snev av fotointeresse og litt peiling. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Enig. Det virker jo helt sinnsykt dyrt i forhold til hva man får! Tviler på dette gir bedre bilder eller muligheter enn en D3100 med 18-55mm VR til kr. 2495,- bortsett fra litt mindre størrelse og halve vekten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dette kameraet koster nok nærmere 6000 til sommeren, kommer fra en kjent produsent. Så jo den selger nok mer enn X100s. 4 Lenke til kommentar
4K Ready Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Nå er det ikke sånn at absolutt alle er like begeistret for denne trenden med retro-design og sølvfinish. Hadde det ikke vært for dette patetiske, påklistrede fremmedobjektet av et "grep" som Nikon har puttet på i siste sekund ser det ut som, så hadde jeg klart foretrukket dette designet over X100s. Endret 5. mars 2013 av 4K Ready 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dette kameraet koster nok nærmere 6000 til sommeren, kommer fra en kjent produsent. Så jo den selger nok mer enn X100s. Det hadde vært interessant og vite hvor mange enheter Canon har solgt av EOS-M, selv om det er et "simpelt" kamera tror jeg Canon har solgt ganske mange bare på navnet, og det samme gjør nok Nikon også. Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Canon G1X har 15,1mm f/2.8 og mer. G1X er en del større,men koster det halve. Canon wins! 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Tror at dette er et lurt trekk fra Nikon! Avventer skikkelig test, og ikke minst at prisen kommer ned til nesten det halve.... Til rett før nytt skoleår begynner, kanskje.... ! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Går rimelig tregt i Japan om dagen, dette burde vært på gata for 2 år siden. Akkurat som "1" så virker det som det er fullt kaos hos Nikon om dagen og hva de skal gjøre framover. mFT beholder fortsatt sin faste plass i kameraveska. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Går rimelig tregt i Japan om dagen, dette burde vært på gata for 2 år siden. Akkurat som "1" så virker det som det er fullt kaos hos Nikon om dagen og hva de skal gjøre framover. P330 ser i alle fall ut til å endelig fikse på de tingene som hindret den i å konkurrere med Canon powershot s serien. Lenke til kommentar
ramses Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Ser veldig bra ut, og jeg hadde vurdert det sterkt om det heller var 35mm og gjerne litt bedre lysstyrke. Synd de ikke har flere knapper/hjul på utstiden. Skjønner ikke at både canon og nikon ikke gidder å lage en skikkelig konkurrent til Fuji x100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg