Gå til innhold

Macbook Pro 13.3" skjerm knust, hvor kan jeg fikse den evt. hvor mye koster det?

Anbefalte innlegg

Hei, min macbook pro 13.3" et knust. Dette skjedde for en liten stund siden da batteriet ikke fungerte helt som det skulle, og jeg begynte å bruke skole-pcen til hverdagslig bruk. Dette resulterte i at macen ble lite brukt og siden jeg flytter annenhver uke (skilte foreldre) så har den lagt i en bag.

Jeg la ikke merke til at den var knust før jeg skulle sjekke noe på den og jeg så med en eneste gang at skjermen var knust.

Grunnen til at dette skjedde er nok at jeg, eller noen andre har tråkket på macbooken imens den har vært i bagen. Jeg tror det bare er glasset utenpå som er litt ødelagt. Jeg kan fortsatt slå på macbooken og bruke den, men jeg vil gjerne få fikset dette så snart som mulig

Spørsmålet mitt er da, hvor kan jeg bytte ut både batteriet og skjermen på macbooken og hvor mye koster dette?

Takk for alle svar :)

PS: Macbooken er en 2010 modell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge delene kan du bytte ut selv. Siden den er så gammel og skaden kom da du tråkket på den dekkes det nok ikke av garanti, så det koster nok en del hvis du skal levere den inn til reprasjon. Skjekk om ifixit eller OWCmacsales har noen videoer om hvordan du kjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...