IceBlitz Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Overskriften "Du vet du er bipolar når ..." kan lett byttes ut med "Du vet du er som folk flest når ..." og så ville fortsatt alle påstandene stemme. Det som bedre kan illustrere bipolaritet er at de som har denne tilstanden på en opptur gjerne liker opperksomheten de tror de får når de forsøker å vise kunnskaper om medisinske termer. Men som egentlig er langt mer alvorlig enn det fremstilles som pga manglende kunnskaper om emnet. Endret 22. mars 2013 av IceBlitz Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Overskriften "Du vet du er bipolar når ..." kan lett byttes ut med "Du vet du er som folk flest når ..." og så ville fortsatt alle påstandene stemme. Det som bedre kan illustrere bipolaritet er at de som har denne tilstanden på en opptur gjerne liker opperksomheten de tror de får når de forsøker å vise kunnskaper om medisinske termer. Men som egentlig er langt mer alvorlig enn det fremstilles som pga manglende kunnskaper om emnet. Kan manglende seriøsitet skyldes at vi befinner oss på Off topic > Humor? Som diagnostisert med dette, synes jeg det var veldig befriende å spøke om det. Graden av alvorlighet for den enkelte vil uansett variere, da psykiske fenomener har en glidende overgang fra «litt snodig type» til «koke sprø». Selv har jeg vært det siste flere ganger, men satser på å holde meg til det første for framtida. Endret 22. mars 2013 av Aiven Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ja okei, jeg så faktisk ikke at det var i humor kategorien Trådoverskriften så jeg bare på "siste tråder" som dynamisk skifter av seg selv. Men da har jeg misforstått budskapet litt ellers mange morsomme poeng 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå