Gå til innhold

Du vet du er bipolar når ...

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

- du bestemmer deg for å bli moderator på diskusjon.no ...

:green:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
,,, du har felleskatalogen.no i bokmerke-linjen i nettleseren din.
Jeg er ikke bipolar (eller?). Men i Opera (og forhåpentligvis andre nettlesere) kan man legge inn en søkebokstav. Det har jeg gjort på felleskatalogen. Så når jeg skriver f Neurontin i adresselinjen kommer jeg hit. Genialt.

Hvordan vet man egentlig om man er bipolar eller om det er noe annet? Ja, jeg har grandiose tanker, men det skyldes jo bare at jeg er best... :)

Lenke til kommentar

Helt ærlig bør det komme komme fra behandleren din. Selvdiagnosering på dette er ikke smart.

Men kom igjen da, folkens!

Det må da være flere enn bare jeg som har noe å bidra med her!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Selv jeg som ikke er bipolar kjenner meg igjen i mye av det du skriver ;)

Samme her. Tror jeg er bipolar, egentlig. Vet ikke.

Lenke til kommentar

earth_dipole_mag_field_anim_sm.gif

Jorda er bipolar (animasjon).

Jepp. Det er nok planetsyken. Løsningen er å trekke en linje fra der man er gjennom sentrum av planeten og så flytte til det stedet man ender opp på. Da polariserer man motsatt og blir kvitt sykdommen :)

Noen ganger er jeg smartere enn jeg klarer å forstå altså....

Lenke til kommentar

Halvparten av de kommer av ADHD-vitser. Samme trekkene med konsentrasjon, den med lese 10 ganger, og ikke minst den med å sove og hey macarena.

For i den kategorien er jeg :p

Mulig det passer for dere også, men jeg tok alle unntatt en av disse fra eget liv.

... du går på litium.

Eller Lamictal som meg. Derfor jeg er så redd eksem. Toksisk epidermal nekrose er en potensiell bivirkning.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fant noen flere her: http://www.depressionforums.org/forums/topic/46594-you-know-youre-bipolar-when/

Denne skjønte jeg ikke engang:

....mapping out your idea for a novel, hand-reupholstering the couch, dry calling for your small business, and baking cupcakes seems like a perfectly acceptable way to spend an afternoon.

Man ompolstrer sofaen for hånd, og tar en tørr telefon for sin lille bedrift?

...Dine venner beskriver deg med ordene "eksentrisk" eller "intens" 95% av tida.

...Du deler garderoben din inn i "glade klær" og "ulykkelige klær".

..Du kjøper fem par sko på nettet, selv om det er en butikk i nærheten av deg som har akkurat de samme skoene. Du våkner neste morgen og kan ikke vente på skoene, så du går i butikken og kjøper dem. Du bestemmer deg for at når skoene kommer i posten vil du returnere dem, for det var litt dumt. Men når du kommer til butikken kan du ikke la være og kjøpe fem par sko til!

..Du går ut og kaster et passe brukt kamera i bilveien, for å se på at det blir overkjørt. Du kaster også andre elektroniske ting.

Ups, Newton er bipolare! Jeg visste det var noe med Newton-dama.

"I have different friends for different moods, too. It seems to work for me."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...