djgudleif Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Autotyping / writing er noe som ble brukt innenfor psykologien før. Basically så setter man seg ned og skriver det aller, aller første som dukker opp i hodet, og holder det gående. Bare la fingrene løpe og la tankene sveve og gi fullstendig faen i hva du skriver. http://en.wikipedia....tomatic_writing Jeg skal prøve så godt jeg kan... Det var ikike nok med staven til kjerringa over bakken når det var for mange edderkopper i stua ! her er det snakk om tredve skillinger, kanskje mer, men ingenv vet hvordan dette skal gå i april når jeg får til ¨å låne kattemaskina til fru fransen Endret 5. mars 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Nei nei jeg ikke leve du lever med en stor pinne over haug og bakke for troll med froskedam. Hvor langt skal det være? Til det bare stopper? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Så langt eller kort du vil. Jeg stopper når jeg får sånn trang til å tenke over hva jeg skriver eller når det ikke går naturlig lenger. ------- du kan ikke sette opp en hindinr for alle barna i stua får lov til å se på barnetv om tre dager på rad er det ikke mer stillas igjen i bakgården endelig er jeg fri til å gjøre hva jeg vil med livet mitt, takk og lov for at jeg liker tetenis, det er en fin sport som mamma fant opp når hun var 6+ år gammel på lotteriet i frankrike Endret 5. mars 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg er snill og søt og like dum som en hvalross. Men ting og tang er bra og ha, og du burde jo også ha med deg en ting eller to når du skal på do. Jeg er ikke den første til å skrive her, men mat er godt og nå husker jeg ikke noe mer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg har så sykt lyst til å kunne lage mat, men faen i helvete, hvor mye tid og energi det tar. Jeg skulle ønske jeg bare kunne smelle hodet mitt ned i en bok, og bare absorbere all kunnskapen i den. Samtidig skulle jeg ønske at jeg gadd å lage en vokabulær av italienske ord for mat, slik at jeg ikke føler meg som en fortapt fugleunge hver gang jeg handler mat og ikke skjønner en dritt av hva halvparten av produktene er. ---- Jeg tror jeg feilet litt, da jeg føler at jeg tenkte for mye over hva jeg skulle skrive videre. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 autotypingskrivingfrålauseluftadetsomfellinnsommågjerastforutanmellomromdåmellomromberrevilbryteautotypinga.Ogdettehar eg hellerikkjetidtildaegmåoppimorgon.egmåberresetjapunktumder. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Bilen min er en BMW Bilen min er en BMW Den er rød og blå med felger små Jeg kjører fort, jeg kjører sakte Jeg kjører bortover,oppover og nedover og ser temmelig bra ut Bilen er god, det knasker i dekkene og jeg smiler så pent og bredt jeg bare kan til forbipasserende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå