V5R1X Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Er lei av min gamle lokale dinosaurbank, så i den anledning er jeg ute etter å innlede et kundeforhold til en annen bank. Siden jeg foreløpig ikke er ute etter noe annet enn en bank til dagligdags bruk så lar jeg beste mobil-app avgjøre hvilken bank som får æren. Så! Er det noen som kan tipse meg om en bra mobilbank-app? Hva kan din mobilbank-app gjøre, og hva skiller den fra andre mobilbank-apps? Selv sverger jeg til Android, men tips vedr. iPhone kan sikkert være interessant for andre... Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 DNB sin app kan man overføre mellom kontoer med og se balanse på samtlige kontoer samt sperre kort, Litt usikker på om man kan overføre penger til andre via app men det trur jeg ikke mht. sikkerhet. 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 https://play.google.com/store/apps/details?id=no.fokus.android.tribank#?t=W251bGwsMSwxLDIxMiwibm8uZm9rdXMuYW5kcm9pZC50cmliYW5rIl0. Er veldig fornøyd med Danske Bank sin, kan overføre mellom egne kontoer, betale regninger og overføre til andre (de to siste krever koden fra kodebrikken). Les mer i linken Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 https://play.google....C50cmliYW5rIl0. Er veldig fornøyd med Danske Bank sin, kan overføre mellom egne kontoer, betale regninger og overføre til andre (de to siste krever koden fra kodebrikken). Les mer i linken Danske Bank har verdens mest UDUGELIGE nettbank. Hele driten er like ineffektiv som Internet Explorer på slutten av 90-tallet. Så uansett hvor god mobilbank de har, ville jeg ikke en gang vurdert å gå til DB frivillig. Hvis mobilbanken til DNB er like bra som nettbanken til DNB, så hadde jeg lett tatt DNB. Av andre banker jeg kjenner, så har Sparebanken Vest en OK mobilbank. Kan gjøre alt det dagligdagse der uten noe hassle med kodebrikke osv. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dnb har nok den beste i og med at det er en stor bank, Har selv en lokalbank ( lillestrømbanken) og den fungerer helt ypperlig Lenke til kommentar
koots Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Danske Bank har verdens mest UDUGELIGE nettbank. Hele driten er like ineffektiv som Internet Explorer på slutten av 90-tallet. Så uansett hvor god mobilbank de har, ville jeg ikke en gang vurdert å gå til DB frivillig. Hvis mobilbanken til DNB er like bra som nettbanken til DNB, så hadde jeg lett tatt DNB. Av andre banker jeg kjenner, så har Sparebanken Vest en OK mobilbank. Kan gjøre alt det dagligdagse der uten noe hassle med kodebrikke osv. Kan nå innrømme at nettbanken ikke akkurat er solid, men når jeg kun bruker den 1 gang pr mnd for å betale leie og mobilregning så klarer jeg meg. Danske Bank har ikke BankID, så man slipper kodebrikke for å handle på nett (noe jeg ikke ante at folk måtte inntil nå nylig, rett meg gjerne om jeg er helt på jordet her) Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Er godt fornøyd med skandiabanken sin - både mobil og nett. De har også de mest fornøyde kundene år etter år. Hos Skandiabanken kan du være helt fra fra bankid, om du ønsker det - de sender engangspassord på sms. Kan forøvrig gjøre det meste via mobilen...kommer faktisk ikke på hva jeg ikke kan gjøre, da jeg aldri har opplevd å kunne utføre de mest basic tingene jeg trenger å få utført... --------------- Har veldig dårlig erfaring med DnB. Mister masse funksjonalitet siden de kjører sitt eget bankid-opplegg -som ikke er kompatibelt med bankid fra andre banker... Er tvunget til å ha DnB siden jeg har lån der, men eneste jeg bruker dem til i praksis er å overføre penger til skandiabankenkontoen. Endret 5. mars 2013 av deep750 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå