Djmolvi Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg får ikke logget inn på min hotmail konto fra hverken min mobl eller "tablet". Jeg vil bruke Chrome for å logge inn og ikke noe app (siden den viser bar noe få siste e-post) og heler ikke noe annet alternativ til chrome. Hvergang jeg prøver å logge inn både fra mobil eller tablet så får jeg følgende melding: We couldn't sign you in. Please try clening the cokies on your phone's web browser, and then sign in again at http://m.mail.live.comde Har prøvd det meste. Også prøvd å logge inn på linken men da begyner tablet å laste den fil noem som ikke stemmer helt. Nå hjelper det kanskje hvis jeg fjerner cookies, men vet ikke helt hvordan. Har prøvd å finne løsning på youtube, men får ikke til. Kanskje finner ikke. Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Gå inn på Chrome på din android, gå på "Innstillinger", så "personverv" og nederst der finner du "Slett nettleserdata". Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Den funket ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå