OdinTheGod Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Jeg ønsker å begrense tiden unga bruker på nettbrettene. Sånn sett bort i fra at jeg kan ta i fra dem brettene (Samsung Gal 7.2) så kunne jeg tenke meg at enkelte funksjoner ble utilgjengelig mellom et vist tidspunkt? Som for eksempel ingen spill etter kl 1900. Ingen Netflix etter feks 2000.. Eller bare spilling i en time.. Så sperres brettet. Film i to timer.. Slike ting. Finnes det en ap som kan hjelpe med slikt? :-) Endret 4. mars 2013 av OdinTheGod Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Tips, Bruk full editor og rediger tittelen til inlegget =) Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Tips, Bruk full editor og rediger tittelen til inlegget =) He he.. Litt for kjapp der ja ;-) Takk for tipset :-D Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Vet ikke om dette hjelper noe men det kan hende noe av det er brukbart http://amtelefon.com/no/android-tips-seteaza-parental-control-content-filtering-pentru-aplicatiile-platite-sau-pentru-aplicatiile-neadecvate-pentru-copii/mobile-apps/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå