NumbCub Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hallo! For rundt 1,5 måned siden kjøpte jeg meg en ny mikrofon. En blue yeti. Den har i tillegg til mikrofonene i kapsulen også en inngang for hodetelefoner. I dag ble sluttet den å fungere. Jeg får tatt opp lyd, men det eneste som kommer ut er lyd som minner om når snapp og snitt legger "planer" mellom hverandre, hvis dere forstår hva jeg mener. Jeg kan fortsatt høre klar og fin lyd gjennom hodetelefonene. Mikrofonen står også bare stille på skrivebordet mitt. Ingen slag, skader etc. I "manage audio devices" i windows control panel står det heller ikke "blue yeti microphone", men 3- UAC3576B. Noen som vet hva dette er og om det er en mulig fix på dette? Takker! Lenke til kommentar
MariusPedersen Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Noen som har noe svar Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Har du prøvd å oppdatere drivere evt. firmware? Lenke til kommentar
MariusPedersen Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Har du prøvd å oppdatere drivere evt. firmware? Har ikke noe med det å gjøre. Tror den er defekt. Vet du/dere hvem man ringer for apple support? Ringte det som sto på nettsiden, men det var visst bare for apple produkter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå