RBW Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Det er et halvt døgn igjen, men alt er slettes ikke klart på CeBIT.Her gjør de siste finpuss før teknomessen åpner Lenke til kommentar
Mathebic Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Dit vil jeg dra Men desverre Oliver (DJdur) så er ikke du gammel nok! :3 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Sjekket dere om tappekranene på Münchner Halle er på plass da? 1 Lenke til kommentar
TheDJGabizz Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hva er kravene for å kunne dra dit? Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Penger nok til flybillett og inngangsbillett. Endret 4. mars 2013 av aam01 Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Da sitter jeg fint i fly setet på vei dit . Ser ut som det kan bli fett! Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Trodde ikke journalister slapp inn kvelden før - bare de med utstillerbadge. var du undercover Rolf`? Syns dette så relativt klart ut... har sett værre kvelden før åpning. har rigget på flere messer, og husker at jeg ble forkjøla på CeBit... under rigging står dørene åpne og i mars er det grisekalt i Hannover. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Penger nok til flybillett og inngangsbillett. Kan vel være greit med penger til hotell også? Er greit med mer enn en dag på Cebit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå