Admiral-K Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 ...noen som fikk med seg hva han egentlig spurte om............ Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 4gb ram på 680/670 er jo bortsatet uannsett. da rops/minnebåndbredde ikke takler noe særlig mer en 2 gb. så 670/680 sli er jo bare tull nå siden titan kom, det kortet knuser jo 680 på rops/minnebåndbredde..+ mye annet også Absolutt enig, men vi kan ikke alle gjøre samme valget. Hadde jeg kjøpt skjermkort nå, så hadde jeg nok kjøpt ett titan i stedet for 2x 7970. Dog, det ser mye fetere ut med 2 kort! Spesielt med vannblokk. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 ...noen som fikk med seg hva han egentlig spurte om............ det har blitt svart for lenge siden... Absolutt enig, men vi kan ikke alle gjøre samme valget. Hadde jeg kjøpt skjermkort nå, så hadde jeg nok kjøpt ett titan i stedet for 2x 7970. Dog, det ser mye fetere ut med 2 kort! Spesielt med vannblokk. ja jeg kjøpte jo 2 stk 670 i høst skulle gjerne bytte dem inn mot et titan nå hehe. selv om 2 kort ser fett ut ja Lenke til kommentar
Admiral-K Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 det har blitt svart for lenge siden... Artig siden trådstarter lagde ny tråd om akkurat det samme. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Artig siden trådstarter lagde ny tråd om akkurat det samme. Hva mere forlanger du av oss når ts allerede har fått svar i denne tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå