guzzi1972 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hva har skjedd med Kaaza?`Finnes det noen alternativer? Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Det har så vidt jeg vet ikke skjedd noe spesielt med kazaa, annet enn at det er elendig osv. Et godt alternativ er vel Direct Connect, hvis det var det du tenkte på. Andre p2p-alternativer: BitTorent eMule Shareaza Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hvis du liker Kazaa kan du jo bruke Kazaa Lite. Det fungerer jo bra det. Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hvis du liker Kazaa kan du jo bruke Kazaa Lite. Det fungerer jo bra det. Kazaa++ er den beste, 0 reklame, og en "hack" som gjør at du får maks "level"(1000). Den fugerer greit. Ulempen med DC er at du må dele så mye, men deler dunettverket er det ikke noe stress. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Ulempen med DC er at du må dele så mye, men deler dunettverket er det ikke noe stress. Med andre ord: ulempen er at du må bidra?? hadde nok blitt mye fildeling hvis alle tenkte som deg ja. Lenke til kommentar
guzzi1972 Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Et godt alternativ er vel Direct Connect, hvis det var det du tenkte på. Har nå innstallert DC++ men det skjer jo ikke noe... Så på preference at det ver mulig å sette IP og port, men jeg får tildelt IP adresse hver gang jeg slår på PC'n, samt at jeg ikke aner hvilken port jeg skal velge for dette programmet. Noen tips? Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Da foreslår jeg at du skrur passive mode på Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 På med passive mode, sett på deling av alt du skal dele, ikke innstallerte ting og finn deg en hub. Har ikke lov til å oppgi hubnavn her, så da lar jeg vær Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Det er det som er trist med Kazaa, det er ALTFOR mange som bruker det, og bare 1/100 som faktisk deler noe. Dermed er det alltid 200 i kø på hver fil. Hvis ingen deler, blir det ingen peer2peer nettverk, bare masse idioter som sitter og søker på filer de aldri får lasta ned. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Et godt alternativ er vel Direct Connect, hvis det var det du tenkte på. Har nå innstallert DC++ men det skjer jo ikke noe... Så på preference at det ver mulig å sette IP og port, men jeg får tildelt IP adresse hver gang jeg slår på PC'n, samt at jeg ikke aner hvilken port jeg skal velge for dette programmet. Noen tips? Som noen har foreslått kan du alltids brule passive mode, men ulempen da er at du ikke kan laste ned fra andre passive mode brukere. Søk på google etter en guide til å finne ut hvordan du får active til å fungere. Du kan alltids sjekke guiden min også, den fokuserer mest på hvordan du bruker programmet, men noen ord om active/passive og andre settings er det også. Lykke til :-) Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Ulempen med DC er at du må dele så mye, men deler dunettverket er det ikke noe stress. Med andre ord: ulempen er at du må bidra?? hadde nok blitt mye fildeling hvis alle tenkte som deg ja. Jeg bare liker å kunne få tak i det samme som de med mer å dele, hvordan skal jeg få delt my hvis ikke jeg får tak i noe å dele Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 det heter hverken "kazaa lite" eller "kazaa++" Det heter Kazaa Lite++. De to gruppene slod seg i sammen. Et godt alternativ er shareaza. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Gå på www.dcplusplus.sourceforge.net og gå på forum, så finner du vell en guide sikkert.. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 emule er og forblir det stedet med mest kvalitet på stasjet. trikset er som alltid å laste ned mye, og la det stå. med andre ord, dette er et program du lar stå konstant der du pøser på med downloads. man finner mye der. hele album, etc. godt alternativ for de som vil ha kvalitet men som ikke har tonnevis med ftp'er liggende. Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 I det siste har jeg merket at mp3 filene på kazaa har fått injexions. Anti nettpiratene har vaksinert mp3 filene med et slags virus kødd. Det herper opp mp3 filen. Når du hører på sangen så pluselig hører du ikke noe som helst. Etter 20 sekunders stillhet hører du plutselig støy...yuck... Kazaa R.I.P Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 det heter hverken "kazaa lite" eller "kazaa++"Det heter Kazaa Lite++. De to gruppene slod seg i sammen. Et godt alternativ er shareaza. Shareaza er et veldig bra fildelingsprogram (Hadde det ikke vært for jokki, så ville jeg gått glipp av dette glimrende programmet :-) ), og gjør de fleste andre liknende programmer overflødige. Emule er også bra, men hvorfor bruke det når man har Shareaza? Du har bedre utvalg + bedre GUI (ulempen er minneforbruket...). DC++ er også bra, men jeg synes at det er vanskelig å finne "sjeldne" filer (jeg leter ofte etter gamle spill...). Dessuten så havner man alltid i kø fordi det ikke finnes noen ledige slots Fordelen er at nedlastingen kan være høyere enn shareaza, men på en annen side så kan shareaza finne alternative kilder slik at man slipper å "overvåke" programmet. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 det heter hverken "kazaa lite" eller "kazaa++"Det heter Kazaa Lite++. De to gruppene slod seg i sammen. Et godt alternativ er shareaza. Shareaza er et veldig bra fildelingsprogram (Hadde det ikke vært for jokki, så ville jeg gått glipp av dette glimrende programmet :-) ), og gjør de fleste andre liknende programmer overflødige. Emule er også bra, men hvorfor bruke det når man har Shareaza? Du har bedre utvalg + bedre GUI (ulempen er minneforbruket...). jeg har merket at minneforbruklet har gått ned betraktlig i nyeste versjon(shareaza v1.8.9.17 release candidate)Slå av "fast hasing" på grunn av minne sluking og ustabilitet. Antallet for "personer du kan laste ned i fra" sluker også en del minne hvis du har dårlig pc. Bruker kaza lite++ en sjelden gang med det er stort sett for å få no veldig raskt og noe veldi spesifisert. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 I det siste har jeg merket at mp3 filene på kazaa har fått injexions. Anti nettpiratene har vaksinert mp3 filene med et slags virus kødd. Det herper opp mp3 filen. Når du hører på sangen så pluselig hører du ikke noe som helst. Etter 20 sekunders stillhet hører du plutselig støy...yuck... Kazaa R.I.P Aha!!! Er det det jeg har lastet ned... Burde tenkt at det var RIAA.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå