Monken93 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Komigjen folkens! Mye morro på gang! Heeelt vilt kon inn for og få bakoversveis! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Etter ønske har jeg jobbet med å sette opp flere verdener, holder på å teste dette ut slik at det ikke skal bli noen problemer når det kommer ut på serveren. Skal se om jeg får laget en verden med Solar Apocalypse og en med Hunger Game.(får se hva jeg klarer) Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jaffa. Får du oppdatert minecraft til 1.5.2? Om du ikke har gjort det alt da! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Ting skal oppdatere seg automatisk, størst om bukket har fått oppdatert det enda. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Da er den oppdatert til 1.5.2 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Noen som har en ide på hvor portalene skal stå? Har nå svevd over landskapet en stund for å finne plasser som kan passe og eneste jeg har funnet er 400, 868. Dette er en liten forhøyning som er lett å se samt vi kan lage et stilig bygg der som portalene skal stå i. Sorry for at jeg ikke har fått være så aktiv med at MC ble oppgradert til 1.5.2 og det å få serveren opp til det. Har nå tatt en ukes ferie hos svigers og da blir det ikke så mye pc som ellers. Lenke til kommentar
Monken93 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Er ikke inne på servern nå men er det langt ifra spawn eller? Er jo der de nye kommer til og komme så burde ikke være så langt unna der? Kun et forslag! trur det blir awsome! Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 I nærheten av spawn haddevært en ide.. Eventuelt om vi bygger skilting i spaen til den forhøyningen! Skal se når jeg kommer hjem fra spawn! Lenke til kommentar
Yerug Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg er litt opptatt med flytting for tiden, men jeg spiller når jeg kan Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Oki, noen som har lyst til å bygge en plass til portalene? Tenker å sette opp tre portaler. Størrelsen på portalene er lik som Nether portal. Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Kan jo se hva jeg får tenkt fram og gjort! Lenke til kommentar
Monken93 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg og probin fikser den biffen^^ Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 jaffa.. prøvde å se på plassen: 400, 868.. men, det var jo langt uti vannet er det riktig coords? eller er det jeg som surrer? Lenke til kommentar
Monken93 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 jeg og probin har vært rundt og titta nå.... hva med 14, 483? er i probin's sin by=) virka greit for meg hvertfall.. ganske "sentralt" i forhold til alle byene? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 bygg i vei, er på ferie hos svigers så det det blir ikke så mye spilling på meg... Lenke til kommentar
Monken93 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Det er 2 portaler du skal ha?? Right? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 Vi kan sette opp to portaler med mulighet for en til senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå