Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Halla!

Som mange andre er jeg stor fan av å grave opp videoer på Youtube som handler om spill. Det er mange talentfulle folk der ute som koker i hop både morsomme og informative videoer om spill jeg har spilt, og spill jeg ikke visste eksisterte.

Det jeg lurer på er om noen vet om det eksisterer slikt i Norge? Jeg tenker da noen som snakker om spill, og spiller, på norsk?

Vet DU om noen? Har du noen formeninger om hvorfor det ikke er flere videoer, og om hva som trengs for å gjøre det interessant på norsk?

koz&klemz

Znorg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Jeg elsker spillvideoer selv, og ser en del.

Av norsk kan jeg anbefale kanalen karlinorge på youtube

Det er karl ifra vgs level up sin kanal, og han har en del videoer hvor han spiller og kommenterer selv. Blant annet skyrim og minecraft..

Endret av Hanssy
Lenke til kommentar

Aha! Kult! Takker for svar.

Hva synes dere om slikt på norsk, funker det? Jeg har lurt litt på om jeg skal prøve å lage slike selv, nemlig, men vet ikke helt om det er et "marked" for det, om dere skjønner.

Du kan jo prøve deg, se på KarliNorge og Addexio, 10k subs.

Good luck.

Lenke til kommentar

Har selv nylig rensket kanalen min for gamle videoer og har startet på Tomb Raider.

Har 4 episoder på kanalen, (3 Private som åpnes for allmennheten 1 video per dag).

Jeg er ingen TotalBisquit, langt der i fra, men jeg prøver nå i det minste.

Jeg er ikke så stor fan av Total Bisquit uansett, så det er ikke så gale! Kyniske briter har jeg levd med i tre år i London, så det er så stort for meg. Jeg skal ta en titt, og sikkert abonnere og!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...