Daxt3r Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dette spelet var jo rått på 90-talet! Hadde det på Super Nintendo, va jo the shit når du va liten gutkvalp. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Tja, hvem vet? De gamle mesterne hadde vel kanskje vert nettopp spilldesignere i dag. Litt rikere en den gang;) "Mona Lisa" Call of Duty, Mission get the paintingsomthing:) Teenage Mutant Mona Lisa? 1 Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Teenage Mutant Mona Lisa? Glemte jo helt å si at til den historien om han som kledde seg som denne Ninja Turtlesgreia på Halloween, ble drittsur da jeg spurte om han skulle forestille Franklin, dere vet den skilpadda på barnetv hehe Har stolthet disse Ninjane Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Cowabunga dude Du mener booyakasha? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Husker jeg så en reklame av den siste filmen i et turtles blad, også sa broren min at de bodde i skogen nært huset vårt, så for fantasien løpsk med meg og andre kompiser, vi sprang rundt og lekte og hver gang vi så et kumlokk nær skogen så la vi oss ned og hørte om det var noen der nede XP Pluss at vi trodde dette var de onde turtles siden de ikke så ut som tegneserie karakterene og de hadde samurai klær. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå