Substitute Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg har en ipad2 med knust berøringsskjerm. LCD displayet fungerer men berøringsskjermen må fikses. En telefon til mitt lokale eplehus sier at dette koster 2490 kr, altså 500kr mindre enn en ny koster. Jeg finner også at mytrendyphone.no reparerer dette for kr 1200kr men da blir den sendt til Danmark og du må betale toll på reparasjonen og det baller fort på seg med porto etc. Finnes det andre alternativer? Dette er i Bodø. 1 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Er det vanskelig? Lenke til kommentar
oldis Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Vi sendte en ipad2 på jobben til skifte av skjerm hos knusteple.no. Kostet snaut 1800,- pluss frakt inn til dem, returfrakt inkludert i prisen. En snau uke etter at vi hadde sendt den kom den tilbake god som ny. 1 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Innboforsikring hjalp det ikke å bruke, for det var egenandel på 3000kr siden vi ikke var helkunde.... Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 iReparasjon.com kunne gjøre det for 1200kr inkl frakt. Noen som har brukt de? Jeg reiser bort og min familie trenger den når jeg er borte, så å fikse selv er ikke en option. Lenke til kommentar
kyrrejr Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Kan trygt bruke ireparasjon.com. Jeg leverte nylig en ipad4 med knust skjerm. Og fik den sendt hjem pr post. Etter 2 dager lå den i kassa. Kjempebra. Var litt spent for jeg hadde glemt å slette bilder og mailen sto åpen. Men gikk smertefritt! !Terningkast 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå