Gå til innhold

[SimCity] - <Las Diskus> - Diskusjon.no's SimCity region #2! - |REGIONEN ER FULL|

29 stemmer

1. 1. Navn på region?

• Diskuville
      1
    • Diskustan
      6
    • Diskurika
      0
    • Diskurque
      1
    • Diskustad
      0
    • Las Diskus
      9
    • Diskus
      2
    • Lappland
      1
    • Svettistan
      3
    • Tjommistan
      0
    • Langtvekkistan
      2
    • Wasteland
      1
    • Diskusia
      1
    • Keskustelu
      0
    • Arutelu
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan få lov til å sette opp en modell du også, hvis du vil, så ser vi hva folk liker best. Du må bare huske på at:

- Jeg (Bysno) og Brogen vil være i samme cluster

- Anti_Catalonia og Larsen.J

- TeslaCoil og -bLaZiNg^DuCk-

Sier meg enig med den du har satt opp jeg, regner med at de fleste vil teste mye forskjellig nå i første gamet. Men greit om det ikke blir for mange duplikater på city hall upgrades feks. Så om førstemann som oppgraderer med Department of Finance bør nestemann ta noe annet.

Fra prima guiden:

For example, you’ll need a Department of Transportation before you can construct a Bus Terminal, or a Department of Education before you can build a High School. However, if these departments already exist in another city in the region, you don’t need to build them at all. That’s because each department is shared throughout the region, encouraging communication and cooperation with your neighbors.

Lenke til kommentar

Aha jeg skjønner. Vel, vi har jo en Teamspeak-server der folk i samme cluster kan diskutere nettopp dette. Jeg selv har ikke prøvd SimCity (5) engang, så jeg har ingen anelse hvilken department jeg vil oppgradere først. Sikkert mange som føler det samme som meg, så blir liksom litt vanskelig å sette opp en liste på det.

Lenke til kommentar

Sier meg enig med den du har satt opp jeg, regner med at de fleste vil teste mye forskjellig nå i første gamet. Men greit om det ikke blir for mange duplikater på city hall upgrades feks. Så om førstemann som oppgraderer med Department of Finance bør nestemann ta noe annet.

Fra prima guiden:

For example, you’ll need a Department of Transportation before you can construct a Bus Terminal, or a Department of Education before you can build a High School. However, if these departments already exist in another city in the region, you don’t need to build them at all. That’s because each department is shared throughout the region, encouraging communication and cooperation with your neighbors.

Så bra!

Lenke til kommentar

Både jeg og Brogen (Guvernøren) kjøpte spillet på g2play.net, så vi får ihvertfall ikke spillet før imorgen en gang, eller hvis vi er riktig uheldige, fredag. Men en av dere kan jo sette opp en slags prøveregion imens?

EDIT: Alle må huske å adde Brogen og meg på Origin. Vi vet ikke hvem som skal sette opp regionen enda. Mest sannsynlig den som får spillet først.

Endret av Bysno
Lenke til kommentar

Har enda ikke fått tilsendt noen produktnøkkel på epost, må vel bare vente da :)

edit: og nå ser det ut til at jeg blir nødt til å vente 72 timer til jeg får min nøkkel. Har sent mail til der jeg bestilte fra hvor jeg henviste tilbake til en mail som jeg sendte en stund før release, der jeg ble lovet en nøkkel på utgivelsedagen. Håper å få avbestille, må da finnes noen plasser der man kan få tidligere enn 72 timer :)

Endret av Matsemann1
Lenke til kommentar

Du er ikke alene, venter selv på produkt nøkkelen min :(

edit: Fikk samme svar som du ser det ut som.

Due to unexpected circumstances the delivery of Simcity can be delayed up to 72hours.

We would like to ask your for your patience and we assure you that we are doing everything to provide you with the product as soon as possible.

Please accept our sincere apologies for this situation.

Endret av Abell
Lenke til kommentar

Har enda ikke fått tilsendt noen produktnøkkel på epost, må vel bare vente da :)

edit: og nå ser det ut til at jeg blir nødt til å vente 72 timer til jeg får min nøkkel. Har sent mail til der jeg bestilte fra hvor jeg henviste tilbake til en mail som jeg sendte en stund før release, der jeg ble lovet en nøkkel på utgivelsedagen. Håper å få avbestille, må da finnes noen plasser der man kan få tidligere enn 72 timer :)

Tror g2play begynner å rolle ut keys idag for de som bestilte før det gikk out of stock.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...