orodreth Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 hercules 9800, trenger dette kortet noen ekstra strømtilkobling? vurderer sterkt å kjøpe et siden fireblade aldri kommer inn, da vil jeg jo ha et godt kort en god stund! Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Regner med det, mitt 9800 kort trenger ivertfall det. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Ja, kortet trenger en 4-pins strømkabel. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 sånn som til floppyen, eller? jeg har vel det. (chiftec 320 watt) ganske ny! vurderer ny strømforsyning, ingen ledig kontakter nå. thermaltake kabinettet tok omtrent alle! noen forslag til en billig men bra strømforsyning? Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Sånn kontakt som 3,5" IDE harddisker bruker. Jeg har hørt mye bra om denne strømforsyningen. Ta en titt her først, for å se om 350W holder. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 I mitt Hercules 9800 pro kort så fulgte det med en "Y kobling" om jeg ikke husker feil. Da har du 1 ekstra til skjermkortet om du har brukt opp alle fra før av. OG yupp man trenger den form som brukes til HD og CD stasjoner, ikke den lille floppy saken. [EDIT] Men om 320W holder for skjermkortet + alt det andre du har fra før av vet jeg ikke da jeg ikke vet hva annet du har i burken din. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Riktig, det følger med kobling så det er ikke noe prob, har dette selv :wink: Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 jeg har jo 7 vifter, cd rw, to hd, en liten led foran i kabinettet som lyser thermaltake! , tror det er alt. men må nok kjøpe ny siden jeg trenger en liten svak en til gammel 500 mhz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå