Rustymagus Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Større, raskere og smidigere enn før. Les hele saken Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Gleder meg til å spille dette, men pga jeg skal i militæret 12. mars så må jeg vente litt lenger Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Gleder meg til å spille dette, men pga jeg skal i militæret 12. mars så må jeg vente litt lenger Lei en TV etter rekrutten og ta med spillkonsoll til kaserna. Det var det vi gjorde under min militærtjeneste. ^^ 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Jeg må nesten gjøre det. Endret 4. mars 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Gears er ferdig for min del. Hele serien sluttet med 3ern og Judgment er nok bare en rask cashgrab for Microsoft. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Forhåndsbestilt. Klar for å kicke some ass! Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Gleder meg til å spille dette, men pga jeg skal i militæret 12. mars så må jeg vente litt lenger Slapp helt av. Du går ikke glipp av noe. Denne multiplayer, singleplayer hybriden lever ikke opp til de andre spilla i serien. Ikke på langt nær. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Gleder meg til å spille dette, men pga jeg skal i militæret 12. mars så må jeg vente litt lenger Slapp helt av. Du går ikke glipp av noe. Denne multiplayer, singleplayer hybriden lever ikke opp til de andre spilla i serien. Ikke på langt nær. Gears har vel alltid vært en slags hybrid av enspiller og flerspiller i og med at du kan spille hele kampanjemodusen med kompisene dine. Slik er det fortsatt i Judgment. Synes dog dette spillet (ut fra hva jeg spilte) virker mer polert enn Gears 3 og er en god videreføring av serien/sjangeren. Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg og en kompis gav opp noen timer ut i GeOW3. Det spillet var rett og slett kjedelig og det blir ikke noe kjøp av dette da det åpenbart er laget for å suge ut de siste kronene fra fans av serien. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 "Dont think about the science".... LOL. Personlig er jeg ikke fæn av blått lys som healer etc. men den x-ray granaten så jo litt stilig ut Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Gears er alltid en schläger i co-op, så jeg ser frem til å spille dette med noen gode kompiser. Jeg er dog litt usikker på om jeg skal kjøpe det på lanseringsdagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå