abene Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Nye skjermteknologier uten overflate Nye teknologier er nå under utvikling, som betyr skjermbilder i løse luften, det vil si uten noen fast skjermoverflate. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 WOHO! Endelig litt Science Fiction i hverdagen! Skulle bare mangle, vi er 3 år FORBI år 2000 allerede. Men seriøst, om dette tar av og utviklingen fortsetter - oioi så hærlig dere Lenke til kommentar
Domino Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Må innrømme at jeg synes dette høres lovende ut, men det begynner virkelig å bli old news.. Dessuten er det tåpelig å kalle dette "skjermbilder/skjermteknologi" Det er tross alt kun snakk om en ny måte å projektere bilder på, og teknologien egner seg virkelig ikke for det man faktisk definerer som en skjerm. Perfekt for reklame og andre presentasjoner dog.. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Må innrømme at jeg synes dette høres lovende ut, men det begynner virkelig å bli old news..Dessuten er det tåpelig å kalle dette "skjermbilder/skjermteknologi" Det er tross alt kun snakk om en ny måte å projektere bilder på, og teknologien egner seg virkelig ikke for det man faktisk definerer som en skjerm. Perfekt for reklame og andre presentasjoner dog.. Det som ble sagt i artikkelen var at skjermprodusenter nå viser interesse for denne teknologien, og det tyder vel på at de er interessert i å videreutvikle den til nettopp å egne seg til skjermteknologi. Det man definerer som en skjerm i dag, trenger ikke være det vi definerer som en skjerm om 10 år. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Weeeee Endelig kommer ekte holografiske projektorer Lenke til kommentar
bkak Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Som jeg skrev et annet sted "Jeg vil se et holografisk GUI" Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Buhu, jeg vil ha 3D! - pr0nsurfing med en helt ny dimensjon 8) Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 hadde vært råfett å hatt en dataskjerm laget med den teknologien Artic.. humm.. morsom tanke gi utviklerene litt tid så tror jeg nok at dem kommer opp med en ide og løsning på hvordan man kan lage samme greia i 3D Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Forskning på hologram teknologi er mange mange års old news da... Tror man kan se det på mange tekniske museum og på et universitet i bergen. Ikke bare at det er holografi, men at det er i 3d! Slik at hvis det er en person, kan man gå rundt og se han som om han stod der.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Når det er 2d, hvis man stiller seg 90 grader på bildet, vil en da se en flat strek eller bildet fremdeles? Og vil bildet ha en skikkelig bakside, eller vil det være en speilvendt refleksjon av forsiden eller noe? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Ser vi en mulighet for enda mer kompakte skjermer om noen år da? Når/viss denne teknologioen utvikler seg videre Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Ser vi en mulighet for enda mer kompakte skjermer om noen år da? Når/viss denne teknologioen utvikler seg videre Det vil jo forhåpentligvis ikke være noen skjerm da, men en liten svart boks du plasserer under der hvor du ville hatt skjermen din Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 "heliodisplays are NOT holographic" fra http://www.io2technology.com/ sånn skal jeg ha ffs! Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 En slik sak skal nok eg ha viss det kommer til pc Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 åå! LITE 1337 da ! :o Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hva er forsjellen på Heliografisk og Holografisk? Lenke til kommentar
vegham Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Sier bare FETT DRIT FETT !!! Gleder meg :D Lenke til kommentar
Domino Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Må innrømme at jeg synes dette høres lovende ut, men det begynner virkelig å bli old news..Dessuten er det tåpelig å kalle dette "skjermbilder/skjermteknologi" Det er tross alt kun snakk om en ny måte å projektere bilder på, og teknologien egner seg virkelig ikke for det man faktisk definerer som en skjerm. Perfekt for reklame og andre presentasjoner dog.. Det som ble sagt i artikkelen var at skjermprodusenter nå viser interesse for denne teknologien, og det tyder vel på at de er interessert i å videreutvikle den til nettopp å egne seg til skjermteknologi. Det man definerer som en skjerm i dag, trenger ikke være det vi definerer som en skjerm om 10 år. Nei for all del, men dette var jo bare nederst i artikkelen. Resten av artikkelen refererte jo til dette som ny skjermteknologi etc hele veien :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå