Uncle Scrooge Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hei, inntil nylig fungerte chrome helt perfekt. Men pluselig begynte den å oppføre seg rart. Når jeg starter Chrome funker det bra en liten stund, så etterhvert oppstår flere problemer (alle inntrer samtidig etter et visst punkt); - Kan ikke laste ned. Når jeg trykker på en fil som skal lastes ned så skjer det ingenting. Hvis jeg prøver å avslutte chrome så kommer du opp varsel om at jeg har aktive nedlastinger (selv om det er flere timer siden jeg trykket på nedlastingslinken) - Flere sider fungerer ikke, f.eks. imdb.com og se.no - Google Calender laster, men jeg får ikke til å gjøre noe - Hvis jeg lukker Chrome, starter det først igjen etter å ha trykket på ikonet tre ganger. Da fortsetter den fra en tilfeldig gang tidligere, ikke det jeg hadde opp sist Har prøvd å reinstallere og flere andre ting, men ingenting funker. Mistenker at problemet er noe med flash, men har ikke funnet noen løsning, så noen som vet hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Det er vel ikke noen utvidelser som forstyrrer? Prøv og kjør ett virus søk med Malwarebytes og se om du får opp noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå