olawestbye Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Må kjøpe meg en ny telefon og valget står vel mellom disse. Bruker telefonen mest til og ring sende sms/mms og ta bilder. Det må være et forholdsvis bra kamere på det og skjermen må ikke være større enn 4,3" (helst 4) Noen som har noen meninger om disse to og hva folket vil anbefale, evt komme med andre anbefalinger. Tror dere det kommer en S4 mini i løpet av mars (evt når) Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Acro S, heilt klart. Skjermen er i en annan klasse enn SIII mini, og kameraet, prosessor etc er bedre. S4 blir sannsynligvis vist fram på en event 14. mars, så den kjem vel i løpet av et par mnd etter det. 1 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg ville valgt Acro S bare fordi den er vanntett. Men ser vi bort i fra det, har den et kamera ut av en annen verden i forhold til S3 minien, 720 x 1280 oppløsning på skjermen og bedre prosessor. Uansett så er jeg overbevist om at du vil få mer for pengene om du kjøper Acro S. Noe S4 mini tviler jeg på at vil komme før etter sommeren, om det skulle ha kommet noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå