Realzi Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Espen Jansen, his du ikke takler å spille på hard så får du sette vanskelig graden på very easy davel.. jebus,,, Spørsmålet er om det er verdt og spille i Hard modus Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 "Gamer.no gir alltid 9/10" har jeg sett i en del kommentarer her ;)Vel vel! Fra spøk til alvor, det er irriterende at dette spillet også lider av Uncharted-syndromet der du må skyte 1000 dudes. Jeg misliker sterkt den typen narrativ dissonans som er blitt vanlig i denne typen spill. Gi meg heller 10 dudes som er KJEMPEVANSKELIGE å drepe, enn 1000 som faller som fluer.Jeg er enig i det, selv om Lara her kommenterer at det skremmer henne hvor lett det er å drepe. Drake er jo helt psykopat, og ser ikke ut til å plages av å ha begått folkemord. Uncharted-serien er forøvrig en av få serier hvor dette plager meg, i spill som Gears of War og andre spill hvor man spiller som erketøffe supersoldater så plager det meg ikke så veldig. Ja Drake er helt psykopat, LOL!! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvorfor får Fittecry 3 9/10 mens Tomb Raider får bare 6/10? Er jo akkurat samme konsept, bare at Tomb Raider har kvinnelig hovedperson. Likestilling i gamer.no??? Ja, alle spill med samme konsept er akkurat like bra, slik er det alltid... AtW 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Skuffa. Hadde store forhåpninger til dette spillet. Det var antydninger til hvordan det kom til å bli i de siste trailerene med gameplay (eller var det preview video?) og denne anmeldelsen bekreftet vel egentlig bare det jeg hadde begynt å frykte fra før. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Da har jeg akkurat tatt knekken på førstemann, og Lara har nå fått gunner i hånda! Spillet se forøvrig ganske flott ut på PS3 også Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det er store uenigheter rundt dette spillet. Gamer.no har hengt seg opp i logiske brister, mens andre igjen mener det er greit. Det beste er å handle spillet basert på flere anmeldelser enn gamer.no. Om man sjekker ut gametrailers og leser f.eks Joystick eller Edge og IGN får man forskjellige syn på forskjellige ting. Uansett er det synd om gamer.no skal bestemme om du skal handle dette spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg handlet det til tross for å ha lest gamer.no sin anmeldelse faktisk, og det var vel også den eneste jeg hadde lest eller sett noe til. Heldigvis ble jeg ikke skuffet, for jeg koser meg faktisk utrolig mye med dette her altså. Lenke til kommentar
kattepiss Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Vil nesten ta fri resten av uka for å spille dette. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Har spilt det ~3 timer på PC nå, og det virker nesten som at utviklerene har bevisst gått inn for å prøve å gi meg eplepsianfall når jeg navigerer gjennom menyene i "campfire" modusen (der du oppgraderer skills/utstyr). Ellers er jeg rimelig fornøyd med spillet så langt, eneste som har begynt å små-irritere meg er at spillet til stadighet prøver å stjele kamera-kontrollen fra meg. SLUTT! GI MEG! MITT KAMERA! Grrr. 1 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 samme her spilt i 3 timer ca. har nå shotgun, og kommet meg ut av monastery Trivielt dette med at hun kom over å drepe sin første person så fort. Gameplay er ganske fett. Likte ikke menyene jeg heller, spesielt lydene. Ellers veldig fornøyd så langt! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Folk er sære...først så klagar folk på at gamer er for snille med scores. No klagar folk på at eit spel får dårleg og sammenliknar spelet med andre spel. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Har kommet ett godt stykke nå, mye action her altså! Men fortsatt syns jeg dette er bedre enn i Uncarted. Spiller på Normal, så fiendene tåler akkurat passe og headshots ER headshots i motsetning til Uncharted Skytingen er nailet en del bedre også, punch i våpen og det er artig, noe som kom seg en del i Uncharted 2 og 3 forøvrig. Utrolig mye flotte miljøer i dette spillet, så det er rimelig grei variasjon hele veien. Må være helt nydelig på PC altså! Endret 5. mars 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Anmelder må vært på bærtur da han skrev dette. Spillet er fantastisk. Stemningsfullt, med horror-sekvenser, bra historiefortelling og fortreffelig action. Sjekk metacritic, eller min go-to side for reviews escapistmagazine. Tomb Raider er meget, meget bra. Lenke til kommentar
kattepiss Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Er det oppdrag/kapitler i spillet? Er det oppdelt på noen måte? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Hvordan er det med plattformelementer i dette spillet? Er det mye av det, og fungerer det godt?Lurer stadig på dette. Noen av dere som har kjøpt spillet som kan kommentere? Endret 5. mars 2013 av Zlatzman Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) veldig mye plattform elementer, ikke særlig utfordrende men funker fint syns jeg. animasjonene er helt nydelige. Spiller på pc med alt på ultra utenom hår-funksjonen. Min største gripe er de påtvingte QTE (heldigvis veldig få), og menylydene på campfire. ellers er det flott spill ja! Veldig likt uncharted,utenom at combatsystemet er bedre syns jeg. Fin flyt i spillet. Er oppe i 5 timer nå, veldig linjært, men morsomt. Endret 5. mars 2013 av BakaBerg Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 For første gang på lenge har anmeldelser slått luften utav meg. Har spillet via steam pga jeg kjøpte nytt skjermkort, men klarer ikke sette meg ned å spille det. Hadde for store forventninger! Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 HAPPY FUCKING GOOD HUNTING FOLKS Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Folk er sære...først så klagar folk på at gamer er for snille med scores. No klagar folk på at eit spel får dårleg og sammenliknar spelet med andre spel. Jeg skal gi deg ett tips som gjør det lettere å forstå særheten: "Folk" er ett begrepet som innbefatter mange individer, individer med forskjellige meninger, at en person sier noe som motsier det en annen person har sagt på ett tidligere tidspunkt er derfor ikke det spor overraskende. Det er tvert imot ganske naturlig. AtW Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Helt ufattelig å klage på at en anmelder gir et middels spill en middels karakter. Hvis folk vil se fanboyanmeldelser av AAA-spillene de heier på, så er det bare å gå på Metacritic og finne de intetsigende, amatørmessige 9/10-anmeldelsene som skrives om alle AAA-spill. Hvorfor bryr disse menneskene seg om anmeldelser i det hele tatt? For dem var det et 9/10-spill lenge før det kom ut, og de kom til å kjøpe det uansett hvor dårlig det måtte være. Anmeldelser er ikke skrevet for menigheten for å være et slags bevis på at mitt spill er bedre enn ditt fordi det har høyere metascore. Anmeldelser skal si noe om hvor bra et spill faktisk er. Tomb Raider er helt klart ikke et spesielt bra spill uansett hvordan man vrir og vender på det. Trist at alle spillsider presses til å gi høye karakterer fordi fanboys og utgivere (altså inntekten deres) vender dem ryggen om de ikke hauser opp middelmådighetene de heier på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå