Eriksendrul Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Enkelt og greit lurer jeg på hva denne laptoppen er verdt i dag Hp Pavilion 6v 2,6 ghz cpu 4 gb ram 500 gb hdd noe mer info har jeg ikke om den bortsett fra at den skulle vist fungere som ny. Han som prøver og bytte denne mot en pc jeg har sier den er verdt 2,5-3.000 kroner. Jeg mener selv den ikke er verdt mer en 2.000 kroner. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) maks 1000 høres fornuftig hvis den er i god stand, du bør bruke den en stund for å sjekke det. Sjekk særlig hvor lenge batteriet varer i praktisk bruk, ikke bare ved en rask sjekk på batterimåleren og forslaget der. En tre år gammel laptop fungerer bare som ny hvis den fortsatt er i forsegla boks .. Endret 4. mars 2013 av Wraith Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Max 1000,- En så gammel laptop er ikke verdt mye og det er wstor sjans for at batteriet er svært dårlig. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 var vell noe sånn jeg regna med, takk for svar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå