Nacalai Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Har irritert meg over et problem de siste ukene når jeg skal skrive innlegg her på forumet. - Hvis jeg skriver "hanske" i undertekst, og hvis jeg skriver f.eks "hei" rett etterpå uten undertekst, og visker da bort (med backspace) teksten "hei", så hopper linjemarkøren automatisk til teksten med undertekst, og begynner å viske ut der istedenfor. - Når jeg har en tekst i undertekst, virker det som den forblir påslått når jeg har slått det av, når jeg begynner å viske og gå tilbake for å endre ord. Og så er det litt andre rare ting som skjer.. Kanskje litt dårlig forklart.., er det bare jeg som har opplevd dette? Rimelig frustrerende. Endret 19. mars 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har opplevd det samme mange ganger, men da med kursiv tekst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har opplevd det samme mange ganger, men da med kursiv tekst. Samme her, hver gang. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Måtte prøve, og ja, det skjer her også. Safari på OSX. Geir Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Nå har det seg slik at det er ikke bare her på forumet det skjer! Var inne på itslearning.com, samme greia der. Så kan problemet være browser-relatert? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Noen som har funnet ut noe mer om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå