Ka2 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hei, Har en s3, brukt 1 mnd, kjøpt brukt ifra finn i uåpnet eske. Problemet er at det ikke er noen lyd. Absolut alt som har med lyd å gjøre får tlf til å henge seg opp eller slå seg av/restarte. Så lite som å skru opp eller ned lyden med sideknappene tar en evighet for tlf å registrere, kan ikke ringe eller motta samtaler, prøver jeg så henger den seg opp i en evighet . ingen lyd ifra youtube eller video/musikk fra tlf. Ingen radio pga tlf finner ikke hodetelefonene står det har resetta tlf til fabrikk stand. Sjekket alle innstillinger også Kan det være fuktskade, kondens? Har hatt sånne rare ting med andre telefoner ved vannskade, men dette er nytt Håper noen kan hjelpe :'( Mvh meg Lenke til kommentar
Ka2 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Bump, den restarter seg selv over og over igjen når jeg ikke bruker den. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kan være fuktskade ja. Har fuktindikatoren under batteriet slått ut? Man kan prøve å "Tørke" telefonen, men er det noe som kortslutter en eller annen krets må det som regel renses for å fikse feilen og det er ikke lett for amatører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå