Toulon Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg kjøpte meg en ny pc forrige uke, en Samsung 700Z3C. Har nå oppdaget at minnekortleseren ikke fungerer. Det skjer ingenting når jeg setter inn SDHC-kort. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Er det slik med alle kort, eller kun et enkelt? (Enkelte ganger kan man ha problemer med å gjenkjenne kort som ikke har vært fjernet ved hjelp av "Trygg fjerning") Lenke til kommentar
Toulon Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Gjelder flere SD-kort. Har forsøkt både SDHC og SD. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Skjekk på enhetsbehandling om driveren er installert. Lenke til kommentar
Toulon Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Mulig jeg er veldig dum, men vet ikke helt hva jeg skal se etter... ? Men virker ikke som det er der. Hva slags driver kan jeg prøve å installere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå