Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det ble heller en MacBook Air 13" 4 GB ram.

Men når jeg spiller Battlefield 3, mw3,mw2 eller skyrim, så lagger det veldig! Hvorfor lagger det?

En pc til 10k skal vel ikke lagge?!?

Syns denne kommentaren var veldig morsom etter å ha lest de tidligere innleggene hans, mtp hva han egentlig var ute etter.

Mulig det bare var jeg som syntes det..

Endret av labbus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahahaha Dette kan ikke være seriøst.

Men skulle det være det: apple er ikke for gaming så derfor har de ikke laget noe med god ytelse i spill nei. Arni har 100% rett i sin post når det kommer til valg av bærbar spillmaskin

Syns denne kommentaren var veldig morsom etter å ha lest de tidligere innleggene hans, mtp hva han egentlig var ute etter.

Mulig det bare var jeg som syntes det..

Var helt episk. Nøyaktig slik de fleste apple fans er ironisk nok(sier apple er best og klager på ytelse :p)

Endret av cannibalguppy
Lenke til kommentar

MYE.

Nesten bedre å kjøpe seg en ny gamingmac du. :hmm:

Lo så jeg grein av denne tråden her, da TV'en ikke klarte og underholde meg...klarte du.

Du har nok gjort et dumt valg ved å kjøpe mac til å game på du, hvis du vil game og ha et OS X lignende operativsystem anbefaler jeg deg å prøve en Linux versjon (Ubuntu). Det er gratis, og veeeeeeeeldig enkelt. Steam har også begynt å levere spill til Linux nå, så absolutt ikke dumt hvis du vil. Linux Mint er også å anbefale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...