labbus Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Det ble heller en MacBook Air 13" 4 GB ram. Men når jeg spiller Battlefield 3, mw3,mw2 eller skyrim, så lagger det veldig! Hvorfor lagger det? En pc til 10k skal vel ikke lagge?!? Syns denne kommentaren var veldig morsom etter å ha lest de tidligere innleggene hans, mtp hva han egentlig var ute etter. Mulig det bare var jeg som syntes det.. Endret 26. mars 2013 av labbus 1 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Denne tråden gikk fra gode råd til utolig vittig lesing, "made my day" Jeg kan skyte inn med god samvittighet: takk for gode råd dere .) Driver å ser etter tips til et 8.10k budsjett selv Endret 26. mars 2013 av Xandathrii Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Hahahaha Dette kan ikke være seriøst. Men skulle det være det: apple er ikke for gaming så derfor har de ikke laget noe med god ytelse i spill nei. Arni har 100% rett i sin post når det kommer til valg av bærbar spillmaskin Syns denne kommentaren var veldig morsom etter å ha lest de tidligere innleggene hans, mtp hva han egentlig var ute etter. Mulig det bare var jeg som syntes det.. Var helt episk. Nøyaktig slik de fleste apple fans er ironisk nok(sier apple er best og klager på ytelse ) Endret 26. mars 2013 av cannibalguppy Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Ahaha fyfaen. Dette kan umulig være seriøst. Lenke til kommentar
PS3GAMER! Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg kødder ikke, har null peiling på PC! Jeg liker OS X mye bedre enn Windows, jeg får heller spille på Playstation 3/Xbox 360 da. Lenke til kommentar
PS3GAMER! Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Men jeg knuste skjermen på macen når jeg.. ja.. eh.. å må bruke en drit dårlig pc skjerm! Whattodo????? Endret 26. mars 2013 av PS3GAMER! Lenke til kommentar
shabador Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Og der gikk trollfaktoren akkurat over grensen fra mistenksom til overbevisende. Er en fin linje. 5 Lenke til kommentar
PS3GAMER! Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Hvor mye koster det å reparere skjerm? Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 MYE. Nesten bedre å kjøpe seg en ny gamingmac du. Lo så jeg grein av denne tråden her, da TV'en ikke klarte og underholde meg...klarte du. Du har nok gjort et dumt valg ved å kjøpe mac til å game på du, hvis du vil game og ha et OS X lignende operativsystem anbefaler jeg deg å prøve en Linux versjon (Ubuntu). Det er gratis, og veeeeeeeeldig enkelt. Steam har også begynt å levere spill til Linux nå, så absolutt ikke dumt hvis du vil. Linux Mint er også å anbefale. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Nesten ikke mulig å tro på noe av dette! Jævla troll! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå